Neler Hakkında Yazıyorum?

1 Nisan 2020 Çarşamba

30 Gün Şarkı Meydan Okuması #2

Merhabalar.
Meydan okumamızda ikinci partı yazmaya geldim. Bakalım hangi sorular varmış bu grupta.

6. Adı küçük harften oluşan bir şarkı.
Pul - Küçük Harfler.
Daha ilk sorudan fire vermek istemezdim ama küçük harfle yayınlanmış bir şarkı bulamadım. Ben de arştırırken bunu buldum. İlk defa dinledim ama sevdim. Bakalım siz ne düşüneceksiniz.?

7. Adı büyük harlerden oluşan bir şarkı.
SS501- U R MAN
Evet geldik bir Korece şarkıya. SS501 benim ilk Kore sevdasına düştüğüm zamanlar dinlediğim grup. Zaten bir onlara bir de BTS'e fanlık yaptım şu zamana kadar. Bu şarkısını da çok severim. Hatta okuduğum bir habere göre Kore'de üniversiteye giriş sınavına hazırlanan öğrencilere yasaklanan şarkılar arasındaymış dikkatlerini dağıtır diye.İlginç bir yasak ama bu hayatta her şeyi gördük. Bu da olur her halde.

8. Hak ettiği değeri görmemiş bir şarkı.
Emir Yargın - Eylül
Emir Yargın'ın neredeyse tüm şarkıları süper. Elektronik müzik yapıyor kendileri. Bir de Çakal Lezzetler adında bir Youtube kanalı var. Kesinlikle onu da tavsiye ederim. Daha önce de onunla ilgili yazmıştım zaten blogta.

9. Adı üç kelimeden oluşan bir şarkı.
Nükhet Duru- Ben Sana Vurgunum
Aslında eski bir şarkı ama The Weeknd bir şarkısında kullanmış diye duydum bir röportajında. O zaman tekrar açıp dinledim. Son dinlediklerim arasında da vardı. Baktım üç kelime bunu seçtim. Kutsal Motor youtube kanalında bir videosu var Nikhet Duru'nun onu da izleyebilirsiniz. Ben kanalı çok seviyorum belki içinizde duymayanlar vardır. Genelde sinema üzerine sohbet tarzı içerikler yapıyorlar. Muhabbetleri efsane benden söylemesi.

10. Dinlediğin son şarkı.
Nilüfer - Ta Uzak Yollardan
Ben sana vurgunumu dinledikten buna da elim gitti. Son şarkı buymuş. İkisi de tabi ki harika şarkılar. 

Evet bugün de bitti. Hadi bakalım dinleyip yorumlayın güzel mi seçtiklerim?
Mutlulukla kalın.

8 yorum:

  1. heey yazdıklarının hepsi ilginçti, bilmiyodum zaten bazılarını daaa ama en son yazdıkların daha ilginç, kanal, duru, weekend, saol yaa, sinema filan yaniii, bişi öğrendim tenk yuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel öyleyse. Umarım beğenirsin önerileri de. :)

      Sil
  2. Emir Yargın eylül cidden çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Eylül'ü bilmiyordum dinliyorum şimdi. Ben Geri Dönüşüm Kutusundaki Anılar'ı çok severim. Nükhet Duru'nun paylaştığın şarkıları da çok güzeldir, özellikle Ben Sana Vurgunum, Sabahattin Ali şiiri, çok iyidir :). Ta Uzak Yollardan ben Nilüfer'den dinledim daha önce, Nünü'den de dinlemeli :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış yazmışım zaten sen deyince fark ettim. İkisi de alt alta olunca. :D Sen yazınca fark etim. Bu yazıyı yazarken aynı zamanda kardeşime ders yaptırıyordum. Kafa kalmamış. :P Sayende düzelteceğim şimdi.

      Sil
  4. Nükhet Duru'nun Ben Sana Vurgunum şarkısını The Weeknd'in şarkısında geçtiğinde öğrenmiştim bende. Ne güzel olmuş ama orada değil mi? Kanala da göz atacağım şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika olmuş hem de. Zaten Weeknd'i çok severim. Ayrı bir hava katmış şarkıya Nünü'müz. :)

      Sil