Neler Hakkında Yazıyorum?

26 Nisan 2020 Pazar

16 Gün 16 Yazı Meydan Okuması >12

Merhabalar.
Tam Ramazan zamanı kötü denk gelen bir soru olmuş aslında. :D Canı çekenler olursa şimdiden özür dilerim. İsterseniz yemek yedikten sonra okuyun. :)

12. İşte cevapları ile ağız sulandıracak bir soru; eğer günleri bir yemeğe benzetseydin, haftanın günleri hangi yemekler olurdu?

Pazartesiden başlayalım. Öyle sendrom durumları yoktur ben de ama nedense aklıma yulafla hazırlanan böyle meyveli, azıcık fıstık ezmeli bir kase geliyor.

Salı, hmm salı hafif bir şeyler olsun. Mesela haşlanmış brokoli, havuç salatası. Bayılırım. Üzerine de bol limon, zeytin yağı ve baharatlar. Olsa da yesem şimdi.

Çarşamba, bu günü pizza günü yapacağım. Şöyle film açıp, pizzamı alıp, saatlerce keyif yaptığım bir akşam.

Perşembe, tencere yemeği olsun. Mesela bezelye olabilir. İçinde havuç. patates. Ya da barbunya da olur. İkisini de çok severim. Tabi yanına mutlaka makarna olacak.

Cuma, sadece makarna günü olsun. Hayatta en çok sevdiğim şeylerden biridir.

Cumartesi, hadi bugün davet verelim. Ama o kısırlı olanlardan. Menümüzde ıslak kek ve makarna salatası olsun. İkisini birlikte yemeyi çok severim ben.

Pazara geldik bile, burada günler gerçekteki gibi hızlı geçti. Ne olsa ne olsa...? Bu gün kendimizi şımartma günüymüş. Dışarı çıkıp dünya mutfaklarını deneyeceğiz. Benim yeni takıntım Tayland olduğu için ben onu seçtim. Siz de istediğiniz bir ülkenin mutfağını seçebilirsiniz. :D

Evet bitti bile. Fotoğraflarla da sabrınızı sınadığıma göre ben kaçar. :) Fotoğrafların hepsi alıntıdır bu arada.
Mutlulukla kalın.

17 yorum:

  1. En iyisi çarşamba :)

    YanıtlaSil
  2. Ama Ramazan ayındayız. Olmaz ki böyle.

    YanıtlaSil
  3. Benim ikinci listem de böyle olabilirdi :) Pizza hariç ama, onu pek sevmem.
    Ah o davet tabağıııı, ıslak kekin yapıştığı saç örgülü kurabiye de olsuuun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun onu da severim. Pizzayı çok severim ben. Tek dilim ama her şey var tam benlik. :)

      Sil
  4. çarşamba günü misafirliğe gelebilirim

    YanıtlaSil
  5. pizza severim 😊 gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  6. Beni cumarteside bırakın, haftanın üç günü cumartesiyi yaşamak istiyorum :D

    YanıtlaSil
  7. Pizzaya, makarnaya (makarna salatası da sayılır :D), ıslak keke bayılırııımmm! Çok güzel bir liste olmuş :) <3

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Yazarken çekindim ama içimdeki yaramaz resim de koymak istedi. Ramazan günlerinde işleri kızıştıran bir yazı oldu böylece. :D

      Sil
  9. Ben de en sevdiklerimi seçtim hep. :)

    YanıtlaSil