Neler Hakkında Yazıyorum?

19 Nisan 2020 Pazar

16 Gün 16 Yazı Meydan Okuması >5

Merhabalar.
Bugün çok durgunum ve yorgunum o yüzden uzun uzun yazmadan soruya geçiyorum

5. En son ne zaman kayboldun? Hikayesini anlatsana?
Aslında ben bilmediğim sokaklara girip çıkmayı, bir yere giderken geçmediğim yollara sapmayı severim. Ama bunun sonucunda korku duyduğum zamanlardan en sonuncusu sanırım orta okulda babaannemlerin yeni evine taşındıkları o zamandı. Marketten dönüşte eve giden sokağı karıştırmış ve çevrede dolanıp durmuştum. Neyse ki evin yeri çok merkeziydi de tarif ederek buldum. :)
Şimdi hem telefon hem de insanlara sorma konusunda çekincemin olmaması her yeri bulmamı sağlıyor. Tek başına hiç bilmediğim bir yere de atsanız beni bir şekilde işimi hallederim. :D
Bu kadar, kaçıyorum artık ben.
Mutlulukla kalın.

11 yorum:

  1. Dikkat et kendine neşelen gerisi gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neşem yerinde çok şükür de vücudum enerjisiz kalmış gibiydi. Şimdi daha iyiyim akşam saatleri iyi geliyor bana. :)

      Sil
  2. Bende oluyor öyle :) bazen karıştırıyoruz :) sevgiler canım benim ...

    YanıtlaSil
  3. ha ha evet artık kaybolmak zooor :)

    YanıtlaSil
  4. son yazıma baksanaa, kısa filmler ve animeler, izlemediysen özellikle ernest ve celestine i kaçırmaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakıyorum o halde. :) Teşekkürler. <3

      Sil
  5. Durgun günlerimiz olmasa hareketli günlerimizin değerini anlayabilir miydik yeterince :) Böyle de güzel yaşam :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok haklısınız. Teşekkürler, sevgiler. :)

      Sil