Neler Hakkında Yazıyorum?

28 Nisan 2020 Salı

16 Gün 16 Yazı Meydan Okuması >14

Merhabalar.
Tam da benim konum geldi. Robotlarla ilgili dizi-filmleri çok severim.

14. Bugün bir robot tasarlıyor olsan, tasarım robotunun hangi özellikleri olsun isterdin?
Öncelikle insana çok yakın bir yapay zekaya sahip olsun isterdim. Hatta bu bile başlı başın yeter de artar. Hayalim hep böyle bir robotla yaşamak. Bakalım bizim jenerasyon görebilecek mi?
Sonra güneş enerjisini şarj edebilen bir robot olmalı. Çok tasarruflu olur. Dayanıklı da olmalı. Malum dünyada artık afetler arttı. Onlarla mücadele ederken insanlara yardım edebilmeli. Başka başka...?
Aklıma gelmiyor. Bu kadar olsun o zaman.
Mutlulukla kalın.

8 yorum:

  1. Robot deyince benim aklıma ilk Doctor Who'daki Cyberman'ler aklıma geliyor, ondan sonra Dalekler, sonra da Lost In Space'teki robot -adını hatırlamıyorum-. Çok tatlı değiller mi? :D Okumuş olabilirsiniz belki ama robotları seviyorsanız Isaac Asimov'un Ben Robot adlı kitabını okumanızı tavsiye ederim. Yazınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumamıştım bulursam okumak isterim. Teşekkürler. :)

      Sil
  2. Ne güzel bir Robot 😊 aklına sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  3. piki mağdem. ay ı am not a robot, çok minnoş dizii izlemediyseen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlememiştim bakarım müsait bir zamanda. :) Teşekkür ederim.

      Sil
  4. Güzel bir robot planlaması olmuş :)

    YanıtlaSil