Neler Hakkında Yazıyorum?

24 Nisan 2020 Cuma

16 Gün 16 Yazı Meydan Okuması >10

Merhabalar.
Bugün yaşasın müzik diyoruz.

10. Bugün bir şarkı listesi yapalım. En sevdiğin film müziklerinden oluşan bir liste şahane olur. 

Fotoğraf alıntıdır.
Beyin fırtınası başladı. Sanırım öncelikle çok fazla aradığım bir müziği seçeceğim. Blogta da yazısı olan Close Note isimli bir Japon filmi var. Oradaki baş karakterin mandolin ile çaldığı Rus halk şarkısı.

Sonra Ratatoullie animasyonundan Le Festin.

Bir de Ezgisimmo'dan gördüğüm filmi izlemediğim ama şarkılarını çok sevdiklerim var. Bu kategoriye Fifty Shade serisinin müzikleri dahil olabilir. 

Sonra Wong Kar Wai filmlerinin müziklerini de çok dinlerim. En sevdiğimi bırakayım buraya ama siz hepsini dinleyin hatta filmleri de izleyin.

Daha sonra yine blogta yazmış olduğum Ai filminin müziğini de çok severim ve hala dinlerim.

En son olarak da Aşkın İki Yüzü filminin müziğini çok seviyorum.

Daha sayabileceğim çok var. Hatta dizilerden seçiyor olsaydık yaz yaz bitmezdi eminim. Ama buraya en çok dinlediklerimi yazmak istedim. Yıllar geçse de hiç sıkılmadan dinlediğim müzikler. Umarım seversiniz.
Mutlulukla kalın.

14 yorum:

  1. Aşkın İki Yüzü.. çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. Müzikler olmasa filmler eksik kalırdı :) Animasyonunkini dinliyorum, bana su dalgalarını hissettiriyor başı :) Sanki minik bir su kaplumbağasıymışım gibi :) Tabii sonra değişiyor dekor ve kostümler :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle eksik olurdu. Beğenmenize sevindim. :)

      Sil
  3. vallahi bu sayede çok güzel müzikler keşfettik 🌼😊 sevgiler canım benim

    YanıtlaSil
  4. Aslında hepsi senin ruhunu yansıtıyor bence, kafamda şekillendiğin halinle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya? kendinini hala çözememiş biriyim aslında. Tam bir ikizler olarak karma karışığım ama seviyorum bunu da. :D

      Sil
  5. çok güzel bir gün olsun liste çok güzel gerşekten d e :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim o halde. :) Size de çok güzel bir gün geçirmenizi dilerim. :)

      Sil
  6. hoş listee, ilk şarkı pikii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldir o. Bulmak için çok uğraştım zamanında. :)

      Sil
  7. Aşkın İki Yüzü'nü her gördüğümde izlerim :)

    YanıtlaSil