Neler Hakkında Yazıyorum?

7 Nisan 2020 Salı

30 Gün Şarkı Meydan Okuması #6

Merhabalar.
Sona gelmiş bulunuyoruz. Hızlıca geçti bana soracak olursanız. Çokça da güzel şarkı keşfettim diğer blog arkadaşalarımız sayesinde. Bu meydan okumanın mimarı Öneri Makinesi'ne bir kez daha teşekkür ederim. İyi ki böyle bir şey başlatmış ve bizi davet etmiş. :)
Hadi bakalım bu seferki sorular nelermiş?

26. Uyumana yardımcı olan bir şarkı.
Hasee Toh Phasee - Ishq Bulaava
Daha önceden de bloga yazdığım filmin müziği bu. Çok da sevdiğim bir müzik. Melodisi bana huzur veriyor. Sözlerini mırıldandığım da mutlu olduğumu hissediyorum ve gülümseme ile gözlerimi kapatabiliyorum. 

27. Şu an nasıl hissettiğini tarif eden bir şarkı.
Birileri - Zamanın İçinde Boşluğun Dışında
Çok severim bu şarkıyı. Birileri de çok sevdiğim bir gruptur.

28. Eskiden nefret ettiğin ama artık sevdiğin bir şarkı.
Bodyguard - Teri Meri
Başlarda kulak tırmalayıcı geliyordu ama şu an denk gelince bir daha dinlemek istediğim bir müziğe dönüştü. Hint filminin müziği ama ben hala izlemedim. Çok güzel olduğunu söylerler.

29. Romantik bir buluşmada çalınacak şarkı.
Lee Seung Gi - Marry Me
Direk romantik buluşmayı onunla yapıp bu şarkıdaki tekliften sonra 'Eveeeet' diye boynuna atlayabilir miyim? :D
Lee Seung Gi çok ama çok sevdiğim bir aktör. Şarkıcı yanı da var ama uzun zamandır oyunculuk yapıyor. Hayranlığımın top zamanşarı bu şarkıyı dinler sırıtırdım. O yüzden yeri ayrıdır. :)

30. Bizle paylaşmak istediğin bir şarkı.
Triple H - 365 FRESH
Harika, harikai harika... Her şeyiyle harikalar. Gruba zaten bayılıyorum. Şarkı ve klibine ayrı ölüp bitiyorum. HyunA her yönden bayıldığım biri. Mutlaka klibini izleyerek dinleyin derim. 

Evet bitti. Bu meydan okumayı da bu şekilde sonlandırdık. Seçtiğim şarkıların hepsi hayatımda sevip tekrar tekrar dinlediğim şarkılardı. Umarım size iyi hissettirirler.
Mutlulukla kalın.

12 yorum:

  1. Bodyguard - Teri Meri 😊 okurken bende böyleyim dedim . Hint müziklerini çok seviyorum ama bazen filmlerini izlemiyorum çünkü müzigin oluşturduğu o havayı filmlerde bazen göremiyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak izlememe nedenim de bu. Şarkı dram gibi geliyor hep. İçim çıkana kadar ağlama isteği ile doluyorum ama film sanki ponçik bir aşk hikayesiymiş gibi hissediyorum. O hava bozulsun istemiyorum. Sıkıntılarım çok büyük görüyorsunuz. :D

      Sil
  2. BU meydan okumaya katılmadım ama hem yeni şarkılar öğrendim hem de unuttuklarımı hatırladım.
    Sağlıklı günler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiyseniz ne mutlu bana. Bir dahakine katılırsınız belki. Blogda böyle güzel etkinlikler çokça oluyor. Teşekkürler yorumun için. :) Size de sağlıklı ve mutlu günler. :)

      Sil
  3. Ben 7. maddede kaldım henüz. Önümüzdeki hafta bitiririm sanırım :))
    Lee Seung Gi - Marry Me
    bu şarkıyı merak ettim ve açtım hemen, alt fonda dinliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok sevindim dinlemenize. :D Umarım hoşunuza gitmiştir. Merakla bekliyorum o halde sizin cevaplarınızı da. :)

      Sil
  4. Önerileriniz için teşekkür edeeim, son parça gerçekten güzel 😊

    YanıtlaSil
  5. önerileriniz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. hase ton pase ne hoş şey yaa filmi müziği herbişeyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet harikadır. :) Ben bu yorumu nasıl kaçırmışım anlamadım. Kusura bakma nolur. :(

      Sil