Neler Hakkında Yazıyorum?

3 Nisan 2020 Cuma

30 Gün Şarkı Meydan Okuması #4

Merhabalar.
Nasılsınız? Umarım her şey yolundadır. Bir süredir ben pek bir neşeliyim. Aslında böyle bir durumda bu neşe nereden geliyor bilmesem de ilginç şekilde gülecek şeyler çıkıyor karşıma. Belki de bilinç altımda kendimi mutlu olmaya zorladığım için beynim aşırı tepki veriyordur her şeye. Sizde de böyle oluyor mu? Çünkü ben ne zaman stresli ya da üzücü bir durumda olsam sarhoş gibi her şeye gülüyorum. İlginç bir kafaya bürünüyorum. Neyse hadi şarkılara geçelim.

16. Adını sevdiğin bir şarkı.
Emir Yargın - Kanka Olurduk Ölümüne
Hem adı hem de kendisine bayıldığım bir şarkı. Bağıra çağıra söylerim her zaman. Mutlaka dinleyin derim.

17. 17 yaşında olmak hakkında bir şarkı.
Halsey - Colors
Tam bir 17 yaş zamanlarını anlatıyor bence. Klibi liseli bir kızın aşk hayatı. Sürpriz sonlu diyeyim de biraz merak ettireyim.

18. Sana birini hatırlatan bir şarkı.
SYML - Where is My Love
Çok sevdiğim, özellikle piano versiyonuna bayıldığım bir şarkı.

19. Öfkeli olmak hakkında bir şarkı.
Emir Yargın - Büyük Kaçış Planı
Aslında saf öfke hakkında değil ama kaçmasının nedeni şehre, şehirdekilere duyduğu öfke gibi geliyor bana. 'Senden nefret etsem de senden uzağa gidemiyorum.' diyerek bunu anlayabiliriz bence. Ne yalan söyleyeyim benim de bir hayalim bu klipteki gibi arabayı hazırlayıp, kitapları içine doldurup 'gel kaçalım' diyecek biri. Daha 23 sene oldu ama yoruldum bu hayattan. Artık biraz keyfini çıkarmak istiyorum. :)

20. Adı akronim olan bir şarkı.
Blackbear - IDFC
Çok sevdiğim bir şarkıdır bu da. Bence seversiniz siz de. :)

Evet bugün de bitti. Hadi bakalım kimler ne düşünüyor şarkılar hakkında. Umarım bu zamana kadar olan önerilerim hoşunuza gidiyordur. Müzik iyi ki var. Onsuz bir hayat düşünemiyorum. Öyle kaplamış ki hayatımı. Müzik dinlemediğim çok az an var gibi bir şey.
Siz de müzikle ve...
mutlulukla kalın. <3

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Sağ olun. :) Öyle gerçekten. Dilerim hepimizin yüzünden gülücükler eksik olmaz. :)

      Sil
  2. Neşeli olmak harika bence hem de biri neşeli olunca çevresindekiler de öyle oluyor :)) Şarkıları bilmiyormuşum, hepsini dinleyeceğim, Colors'la başladım :))

    YanıtlaSil
  3. Şarkıların hiç birini bilmiyordum.. Hepsi alındı listeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi benim favorilerim umarım beğenirsin. :)

      Sil
  4. pekii, emir yargını dinlemeye aldım tişkirs :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim begenirsin. Ben kendilerine bayiliyorum. :D

      Sil