Neler Hakkında Yazıyorum?

29 Nisan 2020 Çarşamba

16 Gün 16 Yazı Meydan Okuması >15

Merhabalar.
Bugün biraz hayal kuruyoruz. Ben distopya okumaya bayılırım. En sevdiğim türlerden biri. Ve hala okumadığım ama çok merak ettiğim kitaplar var aklımdan hiç çıkmıyorlar. Ütopik hikayelere gelirsek, onları da severim ama ilk tercihim değildir. Daha çok sihir, büyücülük gibi konular ilgimi çeker. Bakalım soru bize ne demiş.
15. Distopik hikayeleri aratmayacak günlerdeyiz. Biraz bu ruh halinden sıyrılmak gerek. Senin ütopik hikayen ya da  dünyan nasıl olurdu bilmek isterim. 
Şu an dünyamda olmasını istediğim ilk şey Sam Smith'ten Fire on Fire'ın son ses çalması. Dünyamız bu şarkı ile dönsün. Günlerdir dinliyorum ve hala elim başkasına gitmiyor. Beni öyle bir büyüledi ki. Kesinlikle dinleyin.
Sonra dünyamızda para birimi olmasın. Para olayı çok saçma aslında. Neticede para değersiz bir madde. Sadece kağıt veya adi bir metal ama ne kadar çok kudreti var. Çok gereksiz. Eski zaman ki takas sistemi var bizim ütopyamızda.
Ayrıca ağaçlarda kitap yetişsin. Kitapları çok sevsem de onlar için kesilen ağaçlara çok üzülüyorum. O yüzden kitap yazmak isteyen kişiler küçük kapsüllere hikayelerini anlatsınlar. Minik periler kapsülün içinde o hikayeyi korusun. Toprağa gömülen o kapsüle mürekkep suyu damlatılsın ve ta da kitap ağaçlarınız büyümeye başladı. İnsanlar o kadar sevsin ki bu ağaçları çok kutsal bir varlık olsun ütopyada.
Sonra hiçbir şekilde duman, egzoz, fabrika atığı gibi pis şeyler olmasın ütopyamızda. Her şey temiz olsun. Çevremiz yemyeşil doğa ve masmavi sularla çevrili olsun. Bir de hayvanlar konuşuyor olsun.:)
Çok ilginç mitolojik hikayelerimiz olsun bir de. Öyle şeyleri çok severim ben. Müzelerimiz olsun mesela, bu müzelerde zaman tüneli denen odalar olsun ve oraya girince geçmişteki o olayın canlandırması olsun. Canlı canlı şahit olalım. Ay harika olmaz mıydı? Keşke olsa öyle bir şey. İstediğim şeyi gider izlerdim. O kadar merak ettiğim an var ki tarihte.
Başka başka ne olabilir? Aaa şimdi aklıma geldi. Bulutlara binilebiliyor olsun. Gökyüzünden uçup bizi üzerine alıp gezdirsinler. Hatta bununla ilgili lunaparklar olsun. Sadece bulutlardan oluşan.
Daha önce de buna benzer bir alternatif evren yazısı yazmıştım o yüzden oradakilere benzer şeyler yazmak istemiyorum. Okumak isterseniz onu da şuraya bırakayım.
Bu kadar olsun o zaman. Ay şu an bile Fire on Fire dinliyorum. Beni koparmayın bu müzikten resmen tutuldum. 
Mutlulukla kalın.

7 yorum:

  1. Whoaa çok güzeeelll! Kitap ağaçları, bulut detayı, zaman tüneli odaları... Mükemmell o.0 Aklıma hiç gelmedi, ben o kadar uzaya odaklandım ki :D Gerçekten çok sevdim :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok sevindim beğenmenize. Benim de bir anda aklıma geldi yazarken. :)

      Sil
  2. Kesinlikle harikaaa😄🌈 okurken dert keder gitti üstünden😍

    YanıtlaSil
  3. ütopik hikayeleri ben şahsen severim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seçiciyim bu tarzda. Daha çok dram ağırlıklı şeyleri seviyorum. Teşekkür ederim yorumunuz için. :)

      Sil