Neler Hakkında Yazıyorum?

17 Nisan 2020 Cuma

16 Gün 16 Yazı .meydan Okuması >3

Merhabalar.

3. Bugün kendini hangi renk hissediyorsun?
Dün gece hiç uyuyamadım. Nedenini bilmiyorum. Gece iki gibi tam dalmak üzere gibi olduğumu hatırlıyorum ama birden atıldım. Ondan sonra da uykum kaçtı. Düşünmekten beynim patlayacaktı neredeyse. Ben de How I Met Your Mother izledim birkaç saat. Saat altıya doğru artık uyumaya çalışayım dedim ve gözlerimi kapattım. Sabah da 11'de kalktım. Bu saatlerde kalkınca hele de az uyumuşsam çok kötü hissediyorum. Gözlerim acıyor, kafam bulanık oluyor. Çok kötü bir his. Biraz önce kardeşimle Charlie'nin Çikolata Fabrikası'nı izledik. Bu yüzden neşem yerinde ama kalitesiz uykunun verdiği o mahmurluk da var. Şimdi haftaya olan makale ödevim için çalışmalıyım. İngilizce bir metin bu yüzden tam olarak anlamak da zorlanıyorum ama altına yaza yaza çeviriyorum bilmediğim yapıları. Bu bitince yine İngilizce olan ve kod yazmamı gerektirecek iki ödev daha var.

Yani hislerim aynen bu şekilde karışık. Yeşilden başka bir renk olmak istemediğim için de yukarıdaki resimde karar kıldım. Hadi artık bana kolay gelsin sizlere de keyifli günler dilerim. Umarım hepiniz uykunuzu almışsınızdır. Kaliteli uyku çok önemli sakın atlamayın. Yoksa benim gibi olursunuz. :)
Mutlulukla kalın.

23 yorum:

  1. uykusuzluk çok zor ertesi gün sersem gibi oluyorsun. Yeşil rengi severim muradına erersin yeşil renkle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle oluyor. Umarım bir gecelik bir şeydir kalıcı olmaz. Teşekkürler yorumunuz için. :)

      Sil
  2. Bugün uykunu az almış olduğundan akşam erken yatarsan diğer sabah erken kalkarsın böylece uyku düzenin oturmuş olur :D fazla iyimserim sanırım ama bende işe yarıyor :) Yeşil, çok güzel bir renk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyeceğim. Bende erken yatınca erken kalkanlardanım. Ama günlük belli bir saat uyumam gerekiyor henüz o süreyi azaltamadım. Teşekkürler yorumunuz için. :)

      Sil
  3. Uykusuzluk gerçekten insanın bütün gününü mahvediyor. Gerçi şu sıralar düzgün uyku çeken çok az insan olduğunu düşünüyorum. Ayrıca How I Met Your Mother ı izliyorum ben de 8. sezondayım. Benim kadar yavaş izleyen başka biri daha yoktur ama olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de çoğu kişiden duyuyordum. Neyse ki bugün iyi uyudum. Gün içinde yorulmadığımız için de uyku problemi yaşıyor olabiliriz. Çokça da ekrana bakmak zorunda kalıyorum dersler yüzünden. Yani sebep çok. :) Ben de yavaş izliyorum 6. sezondayım. Keyif için izliyorum. Bir de bari ders dışında bilgisayardan uzak kalayım diye abartmak istemiyorum.

      Sil
  4. Bu gece güzel bir uyku çekince gidiverir o yorgunluk hemen :))
    O film enerji vermez mi hiç :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oldu. :) Di mi çok güzel film. Bir de altı yaşındaki kardeşimle izleyince onun tepkileri ve yorumları çok ilginçti.

      Sil
  5. yeşil güzeldir tazelik hissi verir :) gece uykusu insanaı çok etkiliyor gerçekten de bu karantina günleri dengelerimizle oynayabiliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yeşil en güzel renk bana göre. :) Çok haklısınız.

      Sil
  6. Uyukusuzluk banada gelmez hiç :) Rabbım kolaylıklar versin ödevlerinde Yeşil huzur sağlık verir sanada versin :) Sevgiler canım benim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. :) Sevgiler. <3

      Sil
  7. Görüntü, yanılmıyorsam sulu boya gibi. Bana hep çok doğal gelmiştir ve rahatlatıcı bir etkisi olduğunu düşünürüm. Doğal bir tadı var. Katmanlı oluştaki görsel etkisi de yüksek. Yeşile çok uyumlu bir yaklaşım :) Ama bir de bakmışsın bu görüntü bir sulu boya resmi değilmiş, ama ben öyle kabul ettim onu :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de sulu boyayı çok severim. Harika işler yapıyorlar sulu boyayla. Ben de az biraz uğraşıyorum boş kaldıkça. Teşekkürler, sevgiler. :)

      Sil
  8. Çok teşekkürler. :) Umarım herkesin uykusu düzene girer. Çok zor uyku problemi yaşamak.

    YanıtlaSil
  9. uyku düzeni bir kere bozulunca gerçekten insan zor ayar tutuyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısınız ama düzeldi şükür. Bir kerelikmiş. :)

      Sil
  10. kolay gelsiiin :) how ı met ben de hep izleriim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Çok komik ya mutlu oluyorum izlerken.

      Sil
  11. Bende de aynısı dün gece oldu, retro mu var ne var, hep öyle olur ya :). Altıda zor uyudum aynı şekilde bir de uykum mecburiyetten bölününce ben de rahatsız oldum. Normalde tek seferde uyuyup uyanmayı seven biri olarak beni de yoran işler onlar. Bu aralar böyle ne yazık ki, geçer umarım :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de o yüzdendir. Bu sene retroyu çok duydum. Herkes onu suçladı her şey için. :) Ben inanırım gezegenlerin bizi etkilediğine sonuçta her şey madde ve birbiriyle enerji etkileşimi gerçekleştiriyorlar. Umarım düzelir senin uyku düzenin de. :)

      Sil