Neler Hakkında Yazıyorum?

11 Nisan 2020 Cumartesi

A Good Day To Be A Dog - Webtoon

Merhabalar.
Sevdiğim webtoonları sırasıyla yazayım dedim. Hem evde keyifli vakit geçirip bir an bile olsa kafa dağıtmanıza yardımcı olur belki.
Buraya tıklayarak Hayalistic sitesindeki ilk bölüme ulaşabilirsiniz.
Webtoonumuzu konusu şöyle Hana özel bir ailede doğmuş bir çocuktur. Kendine başka bir de ablası vardır. Bir okulda öğretmenlik yapmaktadır. Webtoon başladığında biz onun erkek arkadaşı tarafında terk edildiğini öğreniriz. Sebebi de aşağıdaki görsel de saklı.
Hana çok sevecen bir kişilik olsa da okulda anlaşamadığı bir kişi vardır. Bay Seon Jin. Durup dururken Hana'ya ondan rahatsız olduğunu söylemiştir ve hep soğuk davranmaktadır. Hana da çabalamayı bırakır ve ikilinin ilişkisi bozuk bir şekilde devam eder.


Ve bu da kızımızın hayran olduğu Bay Lee. O da okulda öğretmendir. Kendisi çok ilginç bir karakter bu arada. Altından bir şeyler çıkacak diye bekliyorum. Kendisi Bay Jin'in arkadaşı bu arada.

Evet asıl konuya dönelim. Hana terk edilmenin acısıyla iş arkadaşları ile gittiği restorantta sarhoş olur. Bir nedenden dolayı kimseyle öpüşemeyen Hana'mız gözünü karartıp Bay Lee'yi öpmeye karar verir. 

Ancak işler planladığı gibi gitmez ve okulda ondan en çok nefret eden kişiyi öper.
Hana'nın ailesinin bir laneti vardır. Her kimle öpüşürse ondan sonraki hayatında geceleri köpek olarak geçirecektir. İlk öpücüğünü hiç istemediği şekilde Hana'mız artık her gece yarısı köpeğe dönüşecektir.
Ancak tabii ki bu laneti kırmanın bir yolu vardır. O da insanken öptüğün kişiyi köpekken öpmek. Kızımız laneti kırmak uğruna Bay Jin'e yaklaşmaya çalışır. Onu içmeye davet eder. Yine hesabına göre onu sarhoş edip öptükten sonra sorun kalmayacaktır. 
Şans ne zaman Hana'nın yüzüne gülmüştür ki. Bu kez de Bay Jin'in köpek fobisi meydana çıkmıştır. Hiçbir planı işe yaramayan Hana. Bay Jin'in köpek fobisini öğrenince durumu ona anlatamayacağını anlar. Artık ne yapıp edip laneti bozmalıdır. Bunun için türlü türlü planlar yapar.


Köğek hali çok tatlı değil mi? *v*

Tabii Bay Jin'in de sakladığı travmaları vardır. Seri devam ettikçe bunlar da tek tek açılırlar.
Seri gerçekten çok tatlıydı. Seksenli bölümlere kadar da ilerlemiş. Ben bir süredir okuyamamıştım o yüzden güncelde neler oldu bilmiyorum. Ancak herkese tavsiye ederim süper eğlenceli bir seri. Olaylar ilerledikçe daha da heyecanlı oluyor. Eğer şans verirseniz fikirlerinizi benimle de paylaşmayı unutmayın.
Mutlulukla kalın.

23 yorum:

  1. yazını keyifle okudum çok hoş. webtoon eğlenceli imiş baya..

    YanıtlaSil
  2. Bonheur geçen yazmış olduğun webtoona başladım siteyi söyledikten sonra. Çizimler gerçekten çok güzel *-* 10. bölüme gelip bıraktım :) Bunda da link koyduğun için teşekkür ederim diğerini bitirdikten sonra da bunu okurum artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek. Keyifli vakit geçirdiysen ne mutlu bana. :) Ben daha çok yazarım zaten. :D

      Sil
    2. Yiaa yaz yaz bak ben arayıp bulamıyordum webtoon. Zaten şu sıralar pek kitap okuyamıyorum webtoon okumak güzel oluyor :)

      Sil
    3. Yazarım tabii. :) Ben de kitap okuyamıyorum ne sessiz bir ortam ne de kitaba verecek dikkatim kaldı. Kafam çok dolu sürekli.

      Sil
  3. çok eğlenceli gözüküyor

    YanıtlaSil
  4. Yaaaa böyle konuları nereden çıkarıyorlar :D Konu da çizimler de hoşuma gitti, okuyacağım inşallah, teşekkürler :D Bu aralar yayınlanan bir Kore dizisinde de kediye dönüşen bir erkek karakter var, yeni akım bu mu acaba diye düşünmeden edemiyor insan :D
    Olur da tatlış bir manga okumak istersen Fushigi Neko no Kyuuchan'ı öneririm ben de, hani arkadaşımla çeviriyoruz diye demiyorum ama cidden çok tatlı bir manga :D Bölümleri falan tek sayfalık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların efsaneleri de hayvanlar üzerine olduğu için sanırım çok yaygın bu tarz kurgular. Ben çok izledim dizi-film böyle ya da webtoona denk geldim. O diziyi biliyorum. Yakışıklı L'imiz oyunuyor. <3 :D
      Önerine mutlaka bakacağım teşekkür ederim. Emeğinize sağlık çeviri zor iş.

      Sil
  5. Aayy ilk okuduğum webtoondu, çok sevmiştim :)

    YanıtlaSil
  6. Keyifli zaman geçirmeni dilerim. :)

    YanıtlaSil
  7. Blogunuzu yeni gördüm takipe aldım

    YanıtlaSil
  8. Köpek haline bayıldım :)) Daha önce hiç webtoon okumadım, niyetleniyorum ama sonra kalıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zevkli webtoonlar. İlginç konuları var. Bir gün başlarsınız belki. :)

      Sil
  9. hımm senden izlicek şey çok çıkıyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet artık yazmaya çalışıyorum okuduğum, izlediğim şeyleri. Umarım hoşunuza gidiyordur. :)

      Sil
  10. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hoş geldiniz. Tabii ki. :)

      Sil
  11. Ben sadece 20 bölümünü okudum çünkü devamını bulamadım , önerebileceğiniz bir site var mı? Çünkü en heyecanlı yerinde kaldım lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayalistic isimli bir site var orada bulabilirsiniz.
      https://hayalistic.com/manga/a-good-day-to-be-a-dog/
      Link burada.

      Sil