Neler Hakkında Yazıyorum?

2 Nisan 2020 Perşembe

30 Gün Şarkı Meydan Okuması #3

Merhabalar.
Şarkılara boğulmaya hazır mısınız? Bakalım sıradaki beş soru neymiş.

1. Aşk hakkında bir şarkı.
Ra.D - Lovesome
Şarkının sözleri ne kadar yanlış kişi olsa da onu sevmeyi bırakamamak hakkında. Jealous İncarnate adlı bir dizinin ost'u. Dizinin konusu da şarkıya tam uyuyor. Bu yüzden bunu seçtim. Benim de dinlemekten ayrıca keyif aldığım bir şarkıdır.

12. Dinlemeye utandığın bir şarkı.
Do It All Again - Big City Green
Disney Channel'da yayınlanan bir çizgi filmin müziği. Ben çok ama çok seviyorum. Kardeşime Türkçe'sini ezberlettim arada beraber bağırarak konser veririz bu şarkıyla komşulara. :D Aslında hiç mi hiç utanmıyorum ama sonuçta çocuksu bir şarkı olduğu için yakıştı bu maddeye. :)

13. Playlistinde karışık modda çalan ilk şarkı.
G.O.D. - To My Mother
Ah ah öyle bir şarkıdır ki bu. Kalbimi eline alır ne sıkar ne bırakır. Şarkı biter kalbim bir bakmışım paramparça, gözlerimde yaşlar... Mutlaka altyazılı dinleyin.

14. Birinin bilmene vesile olduğu bir şarkı.
Gökhan Türkmen - Rüya
Lise de en yakın arkadaşlarımdan biri sayesinde tanıştım Gökhan Türkmen'le. Şu an en sevdiğim sanatçılar arasında. O yüzden bu şarkıyı hiç unutmuyorum.

15. Film soundtrackinden bir şarkı.
Zara Larsson - Invisible
Klaus animasyonunda çalan şarkı. Çizgi filmde bile ağlayan ben bu şarkıda da çok gözyaşı döktüm. İçime dokunan bir animasyon. İzlemeyenler varsa mutlaka şans versin.

Bitti mi hemen? Bana hıphızlı geçmiş gibi geldi. Umarım size de öyle gelir. Dinlerseniz eğer fikrinizi belirtmeyi unutmayın. Diğer sorularda görüşmek üzere. 
Mutlulukla kalın.

5 yorum:

  1. Ya çok dokunaklı bir şarkı bana göre. Umarım hoşuna gder. :)

    YanıtlaSil
  2. do it all again, madem öylee, ben de gözdelerim arasına alayııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al al öyle tatlı ki. :) Çizgi filmi de harika. :D

      Sil
  3. Do It All Again şarkısını dinliyorum da.. Çok eğlenceliymiş ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya dimi? :D Bi de çizgi filmini izlesen bayılırsın. Bizim evin en sevilen çizgi filmlerinden biri.

      Sil