Neler Hakkında Yazıyorum?

22 Nisan 2020 Çarşamba

16 Gün 16 Yazı Meydan Okuması >8

Merhabalar.
Bugün ki sorumuz öyle güzel öyle sevimli ki bayıldım tek kelimeyle. 

8. 24 saatini bir çizgi film kahramanı ile geçirecek olsan bu hangi kahraman olurdu? Onunla neler yapmak isterdin ? Maceralarını çok merak ediyorum.
Çizgi filmlere bayılırım. Çocukluğumdan beri en sevdiğim şeyler çizgi filmler. Şimdi bile film izlenecekse animasyonlar da seçeneklere dahildir. Hatta kardeşim izlerken yanına geçip ben de izlerim. Tabii şimdiki çizgi filmler bizim zamanımızdakiler kadar harika değil. :D
Gelelim soruya, bu sorunun cevabı için pek çok karakter düşündüm ama hiçbiri beni heyecanlandırmadı. Taaaa kiiii Sakamoto aklıma gelene kadar.
Sakamoto Desu Ga? adlı bir animenin baş karakteri kendileri. Biz kardeşimle yakın zamanda izledik ve kendisine hayran olduk. Hala gün içinde Sakamoto böyle yapardı Sakamoto'nun sözü şöyleydi diye kendisinden bahsederiz.
Pekiii kim bu Sakamoto?
Gakubun Valiliği Lisesi 1-2 sınıfında ilk günden beri herkesin dikkatini çekmiş birisi. Cool, Cooller, Coolest!

Sakamoto tüm okulun hayran olduğu bir öğrencidir. Başta çoğu kişi ona gıcık olup onu rezil etmek istese de süper havalı tavırlarını ve altın kalbini görünce bir kez daha hayran olmaktan kendilerini alamazlar.
Evet şimdi geldik bir günümüzü planlamaya.
Belki önce okulun çevresindeki kuşları besleriz. Çünkü o kuşları çok sever. :)


Sonra hazırladığı özel düzenekte bana kahve yapar ve kalbimi bir kez daha kazanır.
Sonra bahçede tembellik ederiz. Hamakta kitap okurken ben de yanına kıvrılıp kendi kitabımı okuyor olurum.

Belki o insanları etkilerken bir köşeden onların şaşkınlıklarını izleyip gülen biri olurum.
Birlikte gelecekte yapmak istediği insanoğlunun Mars'a yerleşmesi için yapılacak olan çalışmadan bahsederiz. Bir gün Nasa'da çalışmak istediğini söyler ben de kesinlikle Masa (desu ga)'nın onu beklediğini söylerim. :D (Animeyi izleyince netlik kazanacak bir şey.)

Günün sonunda büyük bir gülümsemeyle gözlerimi açarım. Pencereden girip perdeleri havalandıran rüzgar hafif bir ürperti verir. Yalnız olduğumu fark edince çevreme bakınmaya başlarım. Ama kimse yoktur. Dilimde kahvenin tadı, kenarda uzayla ilgili kitaplar, bir de sıranın üzerinde bırakılmış o gözlük... Olanların gerçek olduğuna dair kanıtlarım bunlar olur. Sakamoto, insanlığın Mars'a yerleşmesi için olan o çalışma için gitmiştir. Ve eminim yıllar sonra beni orada bekliyor olacaktır.
Umarım hoşunuza gitmiştir. Animeye şans verin derim. Biz çok eğlendik izlerken.
Mutlulukla kalın.

13 yorum:

  1. o kadar güzel anlatın ki izleme hissi verdin 😊🌼not aldım bunu bakayım teşekkürler canım benim 😊 sevgiler 😊🌼

    YanıtlaSil
  2. Karakter gerçekten çok havalı :))))

    YanıtlaSil
  3. senin bu karakteri tanımıyorum desem ayıp etmiş olur muyum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo niye olsun :) Bana da kardeşim gösterdi.

      Sil
  4. Yazdık bir kenara Sakamoto beyi, umarım tanışmak nasip olur :D

    YanıtlaSil
  5. o kadar severim ki anime keşke vaktim olsa da izleyebilsem çok özendim size :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa oldukları için azar azar izliyorum ben de. Umarım vakit bulup izlerseniz. :)

      Sil
  6. sakamoto, peki, listeye girdi :)

    YanıtlaSil