Neler Hakkında Yazıyorum?

9 Nisan 2020 Perşembe

So I Married An Anti Fan - Webtoon

Merhabalar.
30 şarkı meydan okuması taze bitti ama ben bir webtoonla arayı açmadan yazmayı sürdürmek istedim. Dilerim bundan sonra da hep böyle yazarım ve sevdiğim şeyleri tek kendim sevip blogumu bundan mahrum etmem. :D
Bugün sizlere bir webtoonu anlatmaya geldim. Benim en sevdiğim seriler arasına girdi bile. Bir de yeni bir sayfa keşfettim. Hayalistic sayfasında sayısız webtoon bulabilirsiniz. Sanırım çoğunu da Korece'den çeviriyorlar ama tam emin değilim.
Webtoonun konusu, dünyaca ünlü bir K-pop yıldızı olan Woo Jung bir gün katıldığı bir etkinlikte bir gazeteci ile karşılaşır. Lee Geun Young isimli bu gazeteci kızımız davette Woo Jung'u kötü bir durumun içinde görüp yanlış anlar. Ancak işler karışınca bizim cefakar kızımız işinden olur. Zaten öncesinde de kötü bir gün geçiren Geun Young işten de atılınca tüm hırsı ile Woo Jung'u gördüğü o durumu bir gazeteciye anlatır ve hakkında haber çıkar. Artık o Woo Jung'un resmi bir anti fanıdır. Bunu fırsata çevirmek isteyen yapımcılar bir reality show yapmak isterler. Woo Jung ve anti fanı evli gibi davranıp zaman geçireceklerdir.
Karakterlerimize bakalım biraz da.
Bu beyimiz Woo Jung. Yine iki boyut aşkı alarmı ile karşı karşıyayız kızlar hazır olun.
Çalışmaktan canı çıkan bir Geun Young da koyalım. Çok tatlı bir karakter olmasına rağmen damarına bastıları kızın. 

Burada Geun Young sevgilisi ile ilk tanıştığı zamanı hatırlıyor.
Ve tam özel bir sürpriz için hazırlanıp evine gidince böyle bir tablo ile karşılaşır. Sevgilisi açıklama yapmaya çalışmasa da Geun Young dinlemek istemez ve ona kızar adam da hep alttan alıyordun beni şimdi de alsan ne olur diye saçma ötesi bir laf eder. Buradan çıkaracağımız ders: Kimseyi alttan almıyoruz. Yoksa tepemize çıkıyorlar.
Ve mağlum olaylar olmadan önce tesadüfen karşılaşan ikilimiz. Bazen insan nasip et Allah'ım demekten kendini alamıyor. (ˆ⌣ˆԅ)
İşte o yanlış anlaşılma anı.
Vee kızımızın gaza gelişi.

Buradaki kız yukarıda Woo Jung'un bağırdığı kız. Eskiden bu üçlü aynı gruptalarmış ama yapımcı diğer ikisini gönderip Woo Jung'un tekli çıkışını yapmış. Diğer ikisi bizimle gel dese de bazı sebeplerden ötürü ajansta kalan Woo Jung'la araları bozulmuş. Sarışın olan çocuk çok fena ya. Bir şey çıkacak ondan da yakında ya bakalım. Hala devam ediyor webtoon.
Evet webtoon hakkında söyleyeceklerim bu kadar. Siteye göz atmayı unutmayın çok güzel işler var. Bir de bir süredir bloggerın yeni halini kullanıyordum. Fena da gelmemişti. Farklı olsa da alışırım diyordum ama çoklu fotoğraf ekleyemediğimi fark edince eski sürüme geri döndüm. Ekran gelince bir duygulandım sanki evime gelmişim gibi. Fark etmeden çok kıymeti bir yer oldu burası bana. İyi ki açmışım zamanında. Şaka maka 2015'ten beri yazıyorum. Hala hayal gibi geliyor. Benim gibi biri bu kadar uzun süredir bir şeye her geçen gün artan hevesle devam edebiliyormuş. :D
Neyse daha fazla uzatmadan kaçayım. Şans verip okursanız fikrinizi belirtmeyi unutmayın.
Mutlulukla kalın.

28 yorum:

  1. Yaa çok hoş bir şeye benziyor rica etsem okuduğun yerin linkini benimle paylaşır mısın ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki. Hayalistic adli siteden okuyorum. Yazidaki hayalistic kelimesi var. Yesil renkte olmasi lazim uzerine tiklayinca acilmasi lazim.
      Linki de koyayim ne olur ne olmaz.
      https://hayalistic.com/category/anti

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
    3. Bonheur, az önce bitirdim webtoonu sana yazayım dedim hemen. Yahu o kadar tarlı bir webtoon ki hemencik bitti. Keşke online olmasaydı ama sonunu merak ediyordum. Chenyeol'ün filmi varmış yarın da ona bakacağım aynı konuda. Teşekkür ederim bu güzel webtoonu okumama vesile olduğun için. Diğer paylaştığın webtoona da bakacağım biraz geçtikten sonra :) ❣

      Sil
    4. Çok teşekkür ederim yazdığın için çok mutlu oldum ben de bu yorumu görünce. :D Evet ya ben de çok merak ediyorum. Webtoonlar uzatıp duruyor konuları o yüzden bitmesine daha var diye düşünüyorum. Filmi görmüştüm ben de. İzleyince yazarsın sen de o zaman. :)

      Sil
    5. Yaa gerçekten çok uzatıyor şu webtooncular :( En son True Beauty'i okumuştum uzadı da uzadı sonra bıraktım gelemiyorum çok uzun şeylere... 160 küsür bölümlük bir webtoon okumuştum ve hala da bitmemişti en son sinirlenip bıraktım. Ama okumak hoş oluyor :)

      Sil
    6. Haklısın ben de yüz bölümden az olanı görmedim hiç. Konu sıkınca ben de bırakıyorum. Bir sürü var ne de olsa. :)

      Sil
  2. Çok farklı yazılar yazmissin guzel yazilar yazman dilegiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz daldan dala durumu var blogta. Benimle tam uyuyor bu konuda. Tesekkur ederim yorumunuz icin. :)

      Sil
  3. Uzun zamandır denk gelmemiştim sanki yazınıza. Keyifli bir anlatım olmuş, emeğinize sağlık☺️Umarım ben de uzun yıllar kalabilirim blog dünyasında 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen oluyor ben de kimi okudum kimi okumadim karistiriyorum. Tesekkur ederim begenmenize sevindim. :) Umarim kalirsiniz. Bambaska guzel geliyor burasi bana. Dilerim bundan sonra da oyle olur. Bana ve yazmayi seven herkese. :)

      Sil
  4. Merhaba,
    Blogunuzu Deep'in yazısında görüp geldim. Takibe aldım.
    Bende 2015'den beri yazıyorum. Acaba nasıl denk gelmedik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Ben de sizi gordum iade-i ziyarete gelecegim en yakin zamanda. :D Zamanla kesfediyor insan her seyi. Dogru zaman buymus diyelim. İyi ki denk geldik simdi. :)

      Sil
  5. Merhaba takibe geldim bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  6. hihi pek hoş bişiye benziyo, aklımda olsun bu da, bir de dal-saz mı ne vardı onu okuycam dahaa :)

    YanıtlaSil
  7. son yazımdasın şekerişkooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gordum canim cok tesekkur ederim guzel sozlerin icin. İyi ki varsin. :) <3

      Sil
  8. Güzel bir webtoona benziyor, hoşuma gitti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmenize sevindim. Tesekkurler yorumunuz icin. :)

      Sil
  9. Yaa, çok tatlı gözüküyor. Uzun zamandır webtoon okumuyordum. Hemen kaydettim siteyi. Açar açar okurum ben oradan :D Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım hoşuna gider hepsi de. :)

      Sil
  10. daha nice senelere yazman dileğiyle.

    YanıtlaSil