Neler Hakkında Yazıyorum?

5 Nisan 2020 Pazar

30 Gün Şarkı Meydan Okuması #5

Merhabalar.
Hadi bakalım bugün sorularımız nasılmış?
21. Gecenin üçünde dinlediğin bir şarkı.
No Land - Düşünme Kaybolursun
Hem adının benim gece olan ruh halime mesaj niteliğinde olduğu hem de melodisinin o gece karanlığında sizi içine çekmesi ile tercihim bu yönde.

22. Adı uzun olan bir şarkı.
Dolu Kadehi Ters Tut - Siz Bana Aldırmayın
Öyle güzel öyle güzel bir şarkı ki bu hiç bekletmeden dinleyin derim.

23. Sahilde dinlenecek bir şarkı.
Masaki Suda - Sayanora Elegy ve BTS - Spring Day
Buna iki şarkı seçemk istedim. Sahil deyince aklıma belli bir tür gelmiyor ama bu şarkıların melodileri deniz, kum, güneş ve dalga seslerine uygun gibi geliyor dinlerken. Ama anlamları ağır gelebilir tabii. Yine de biri Japonca biri Korece pek de anı bozacağını sanmıyorum.

24. Bütün gün aklına takılan bir şarkı.
Bii - I Miss You More
Tüm gün aklımda dolandı durdu. Bir Tayvan dizisinin müziği kendileri. Before We Get Married. Öyle de güzel bir dizidir ki. İşte o sevip de yazamadıklarımdan. :D 

25. Farklı bir dilde şarkı.
Kaew & Tomo - Why R U?
Bu maddeye İngilizce dışında denmiş. Benim için Asya dillerinde bir şeyler dinlemek, izlemek artık normal olduğu için kendimce en farklı olanı seçtim. Bir süredir Tayaland dizilerine düştüm kalkamıyorum. Bu da yeni favorimden. Şarkının adıyla aynı dizinin ismi. Güncel bir dizi ama Türkçe çevrisi mevcut. İlgililere duyurulur. Ha şunu da belirteyim dizimiz BL türünde. (◕‿◕)

Dinlerseniz eğer fikir belirtmeyi unutmayın. Çok az kaldı o yüzden içim bir buruk. Daha çok olsa keyifle yazarmışım onu fark ediyorum şu an.
Kendinize çok iyi bakın.
Mutlulukla kalın.

10 yorum:

  1. Dolu kadehi ters tut grubunu yeni keşfettim ama şahane şarkıları var cidden. Siz bana aldırmayın şarkısı da çok güzel❤ Mutlu günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. :) Benim en sevdiğim gruplar arasında. Teşekkür ederim sana da mutlu günler. :D

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Güzeldir. Masaki Suda harikadır hele. :)

      Sil
  3. BTS Spring Day gerçekten o maddeye öyle güzel uymuş kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa gerçekten mi? Sevindim o zaman. :) Çok ayrı seviyorum bu şarkıyı nedense.

      Sil
  4. i miss you more ve o dizi pikuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gozlerden kalpler cikartan Jasper karsisinda iyi sanslar o zaman. :) umarim begenirsin.

      Sil
  5. Dolu Kadehi Ters Tut - Siz Bana Aldırmayın
    Grubun adı ayrı şarkınınki ayrı bir güzel. Şarkı da güzel tabii.

    YanıtlaSil