Neler Hakkında Yazıyorum?

16 Nisan 2020 Perşembe

16 Gün 16 Yazı Meydan Okuması >2

Merhabalar.
İkinci gün için kolları sıvadım. İlk günün cevaplarını okumak çok eğlenceliydi. Hem çoğu sayfayı yakından tanımış oldum hem de çoğu kişinin benim gibi hissettiğini anladım. Koronadan dolayı biraz olumsuz bir atmosfer olsa da yazılarda diğer sorular gündemden bağımsız olacağı için içimizi açan mutlu cevaplar okumayı umuyorum. Hadi o zaman başlayalım.

2. Şu sıralar evde en sevdiğin köşen neresi? Orayı özel kılan nedir? 
Evin her zaman en sevdiğim yeri mutfak olmuştur. Genel olarak evin kalabalığına direnemeyip dağınıklığıyla beni krize soksa da orada vakit geçirmeyi seviyorum. Ailece iş bölümünü çok iyi hayata geçirdiğimiz için de tek bir kişiye tüm yükü verip bıktıracak seviyeye gelmedi biraz da onun etkisiyle içinde keyifli vakit geçirdiğim bir alan mutfak.

Diğer bir yer ise çocuk odası. Tüm ergenliğim o odada geçse de şu an bu odayı misafir öğrenci gibi kullanıyorum. Derslerimi ve hobilerimi burada yaptığım için sevdiğim bir yer. Bir de benim gibi yalnızlığa ihtiyaç duyan biri için kapımı kapatıp kendimle kalabildiğim bir alan. Tabii zırt pırt kapıyı açıp bir şey arayan ergenimi ya da oyun için gelen küçüğü ya da bir şey söyleyecek olan anne ve babamı saymazsak. :D

Bu karantina süreci bu yönden beni zorlamıyor desem yalan söylemiş olurum. Arada bir evde tek olsam diye içimden geçiriyorum ama üniversitede yalnız kaldığım zamanlardaki hislerimi hatırlayınca bundan vazgeçiyorum. :)
Ben henüz balkon sezonunu açmadım. En ufak bir soğuk hava beni hasta ediyor. Zaten her banyo sonrası bile boğaz ağrısı çekiyorum. Türlü önlemlerle hastalığa dönüşmeden kurtuluyorum. Bu yüzden o riski göze alamıyorum henüz. Ama havalar ısınınca en sevdiğim bir diğer yer de orası olacaktır eminim.

Evet benden bu kadar. Bakalım sizlerin cevapları neler olacak?
Mutlulukla kalın.

24 yorum:

  1. Mutfak favori mekan olarak seçilebilir. Çaya, kahveye yakın olmakta fayda var :))

    YanıtlaSil
  2. Mutfak güzel bir uğraş. Aman şun günlerde hasta olma. Dikkat et kendine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ilginiz için. :) Benim iyileştiğim zamanlar çok nadirdir o yüzden ne kadar dikkat etsem de buluyor beni. Bünyem çok zayıf.

      Sil
  3. Saplıkla inşallah atlatacağız ve de belki bu kalabalıklı günleri özleyeceğiz evde ailemizle başbaşa ne dersiniz

    YanıtlaSil
  4. Keyifli köşeler.. Ev işlerinde paylaşım iyidir...

    YanıtlaSil
  5. Mutfakta zanan geçirmeyi bende seviyorum.Yemek yapmaksa terapi gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet keyifli bir şey. Ben mutfaktayken hep müzik dinlerim bu yüzden de seviyorum galiba. :)

      Sil
  6. İnsanın kişisel alanı çok önemli gerçekten yurtta kalan insanlar özellikle bu dediğimi çok iyi anlayacaktır o kapıyı kapatıp kendi alanına çekilebilmek ne büyük lükstür ne tatlı gelir :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru ben bu dönem bir ay kaldım ve en zoru yalnız olamamaktı.

      Sil
  7. Gerçekten çok güzel oldu bu meydan okuma.....

    YanıtlaSil
  8. samimi ifadeler teşekkür ederim bende mutfagı seviyorum acıkınca :)

    YanıtlaSil
  9. Aman hasta olma, vücut direncine en çok ihtiyaç duyulan zamanlardan geçiyoruz :) Balkon bekleyebilir, hatta banyo bile etkisi böyleyse bekleyebilir :) İnsan psikolojik olarak da olmadık şeyler uyduruyor sonra kendi için, buluttan nem kapıyor :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. :) Takviyelerle güçlenmeye çalışıyorum ben. Annem her fırsatta bir şeyler içiriyor zaten. :)

      Sil
  10. Mutfak hepimizin vakit geçirmeyi sevdiği yer 😊birde fonda sevdiğin şarkı da oldu tamam 😊 sevgiler canım benim 🌼

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Tam keyif zamanı müzik dinleyip bir şeylerle uğraşmak. :D Sevgiler. :)

      Sil
  11. Evde kişisel alan yaratmanın pozitif gücüne inanıyorum ben... Bu köşeler bizim ruh halimizi iyileştiriyor sanki... Ya da bana öyle geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünüyorum. Herkes için zorunlu bir ihtiyaç bence. Yeniden enerji toplamak için yalnız kalıp kafa dinlemek lazım hayatta.

      Sil
  12. Bu sizin mutfak mı? Pinterestten alıntı sandım :). Çaydanlığa da bayıldım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok değil canım. Keşke olsa. :) Bayılıyorum bu resme. Bizimki klasik ahşap dolaplı apartman mutfaklarından. :D

      Sil