Neler Hakkında Yazıyorum?

18 Nisan 2020 Cumartesi

16 Gün 16 Yazı Meydan Okuması >4

Merhabalar.
Bugün biraz evi karıştırıyoruz. 

4. Evindeki nostaljik ya da antika bir objenin fotoğrafını hikayesi ile bizimle paylaşmak ister misin?
Aslında bizim evde eskilere ait pek çok şey var ama benim içlerinde en çok sevdiklerimden biri bu saat. Dedemlerin köydeki evleri boşaltılınca babam bu saati getirmişti. Çok uzun yıllardır bizde. Bir ara tamir etmek istedik ama beceremedik. Kenar süsleri, şekli, rengi her yönüyle benim çok hoşuma gidiyor. Buraya da bırakmak istedim.
Mutlulukla kalın.


18 yorum:

  1. Her zaman huzurunuza ve saplığınıza tanıklık etsin inşallah 🤗

    YanıtlaSil
  2. En güzel zamanınızda çalışsın bir daha durmamak üzere inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzelmiş inşallah çalışır da hiç durmaz zaman güzel zamanlar biriktirmeniz dileğiyle inşallah canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  4. Çalışmasa da hatırası yeter......

    YanıtlaSil
  5. Tavuklusundan da benim dedemin evinde vardı :) Çok güzel eski saatler..

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel, eski saatlerin ayrı bir havası oluyor, bir de oymalı sizinki :) Nesilden nesile taşınır umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Evet havalı duruyorlar.

      Sil
  7. ne kadar güzel kıymetli <3

    YanıtlaSil
  8. Acaba nasıl anlara tanıklık etti bu saat :) Şu rakamların ağzı olsa da anlatsa :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil