Neler Hakkında Yazıyorum?

31 Mart 2020 Salı

30 Gün Şarkı Meydan Okuması #1

Merhabalar.
Peş peşe yazılara başladık umarım hızım kesilmez. :)
Sizlere çok sevgili Öneri Makinesi'nin başlattığı 30 gün şarkı meydan okumasının ilk beş sorusunun cevapları ile geldim bugün. Geçen senelerde de aynı etkinliği yapmıştık ve çok zevkliydi. Önümüzdeki günlerin belirsizliği yüzünden her güne yazı girebilir miyim bilmiyorum o yüzden birkaç gün arayla parça parça yazacağım ama tüm cevapları hazırladım bile. :D
Bu etkinliğe katılmak isterseniz siz de buradan Öneri Makinesi'nin sayfasına ulaşabilir ve detayları öğrenebilirsiniz. Beni bu etkinliğe davet ettiği için de kendisine çok teşekkür ederim.
Hadi bakalım yeni şarkılar keşfetmeye başlayalım o halde. Bu arada ufak bir uyarı. Blogcan arkadaşınız aynı zamanda bir Korecan oduğu için şarkılar arasında Korece olanlar da var. Yani umarım dinleyip bir şans verirsiniz ve sizi anlık da olsa rahatlatırlar. :)

1. Bu ay keşfettiğin bir şarkı.
Jackson Wang - 100 Ways
Ben pek K-pop dinlemem bunu da şans eseri Twitter'da gördüm ve klibi çok ilgimi çektiği için dinledim. Aslında beyimiz çok ünlü bir grubun rapçisiymiş. Klibi çok güzel bu arada mutlaka izleyin. Bir de şarkı İngilizce.

2. Seni tarif eden bir şarkı.
Billie Eilish, Khalid - Lovely
Ben genelde melankolik takılmayı severim. Bu şarkının sözleri de sıkça hissetiğim hisleri bana hatırlayor. Bu yüzden bu şarkıyı dinleyip genelde nasıl hisseden biri olduğumu anlayabilirsiniz. 
Isn't lovely, all alone?

3. İsminde yemek adı geçen bir şarkı.
Duman - Bal
Duman'ın tüm şarkılarını çok seviyorum. Bu şarkısı da hem sözleri hem hikayesiyle en sevdiklerimden.

4. Tüm sözlerini bildiğin bir şarkı.
Carpenters - Close To You ve Baek Ji Young - That Woman
Buna iki cevap vermek istedim çünkü ikisi de çok ama çok sevdiğim şarkılar. Bir şarkı söylemek istiyorsam mutlaka ilk aklıma gelenler oluyor. Close to you şarkısının da ideal erkeğimi anlattığını söyleyeyim ve diğerine geçeyim. :)

5. İyi bir zevkin olduğunu kanıtlayan bir şarkı.
Muse - Endlessly ve Il Dıvo'nun şakıları.
Aslında hiçbir konuda iyi veya elit bir zevkim olduğunu düşünmüyorum. Ben adeta bir çöp kutusu gibiyim. Her şeyi dinlerim, izlerim, okurum. Kimsenin de sevip ilgilendiği şeye ıyk demem. Tabi ki kendi içimde neden seçtiklerini anlamasam da o kişiyi tamamen zevksiz addedecek bir tutum sergilemem. Beni iyi hissettirdiği sürece her şeye tamamım. Ama yine de kültürlü görünmek için Il Divo'yu da yazdım. :P

Evet ilk beş soru bitti. Umarım şans verip dinler ve seversiniz şeçtiğim şarkıları. Kendinize çok iyi bakın.
Mutlulukla kalın.

8 yorum:

  1. Tavsiyeler için teşekkürler, yazının devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Hihihihih Jacksonnn *-* Çok farklı değil mi sesii? Rapper haline alışmışım gerçekten vokali değişik geldi bana. Gerçekten güzel şarkıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sesini beğendim. Daha önce dinlemediğim için bilmiyorum ama. Şarkı da çok güzel, klibi ayrı güzel. :)

      Sil
  3. wang peki dinleyims :) eilish khalid pekii ne ilginç ikili :) carpenters aaa eskilerden çok sevdiğim bir ikili yaaa. close to you nefis evet, there's a kind of hush all over the world, we've only just began, top of the world, bütün şarkıları güzeeel :) muse oooo sevilmez mii, il divo tımıms çoook elitsin kikiki :) teşkirleer, çok güzeldii, her zamanki gibii şeker ve zarifsin seeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet diğer şarkılarını da çok seviyorum Carpenters'ın ama en özeli bu nedense. Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için. :) <3

      Sil
  4. En güzeli her şeyden biraz biraz dinlemek, ne güzel olmuş. Şimdi gideyim diğer şarkılarını da inceleyeyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim o zaman. Umarım beğenirsin ve sana keyifli vakit geçirtirler. :)

      Sil