Neler Hakkında Yazıyorum?

30 Mart 2020 Pazartesi

ATM Error - Film

Merhabalar.
Sizlere çooook uzun zaman önce izlediğim çoook da sevdiğim ama bir türlü bloga yazamadığım bir filmi anlatmaya geldim. Size bir şey itiraf edeyim böyle çoook önceden izleyip sevdiğim o kadar çoook dizi ve film var ki. Başına geçip hepsini yazmak istiyorum her defasında ve yapmadığımda da aklımın bir köşesinde dönüp duruyorlar. Ben ertelemelerin insanı değilim ama neden her şeyi erteliyorum böyle? :( Umarım yakın gelecekte düzelir bu huyum.
Bir de ne keşfettim blog dostları. Bu Thai bataklığı beni yıllar önce yavaş yavaş içine çekmiş de benim haberim yokmuş ya. Yıllardır 'ben Thai dizileri sevmem, konuşmaları kaba.' diye bıdı bıdı yapan ben fark etmeden Thai filmlerine düşmüşüm. :) Neyse efendim bizim gönlümüzde her şeye, herkese yer var. Zamanında yaptığımız cahilce ön üyargının biriymiş bu da deyip geçiyorum. Zira şu an gönderseler giderim Tayland'a öyle merak ediyorum. Tabi 'ŞU' an değil. Koronadan sonra. :D
Evet yazmaya yazmaya çenem düşmüş. Sizi de daha fazla sıkmadan geçelim filmimize.
Filmimizin adı ATM Error. Bir gün bir bankanın atmsi bozulur. Para çeken herkese iki katını veriyordur. Bankada bu olayı çözmesi için müdürlerden Jib isimli kızımıza görev verir. Ancak asıl olay başka. Bu bankada bir kural vardır. Çalışanlar arasında ilişki yaşamak yasaktır. Bizim Jib kızımız da müdür olduğu için dikkatle bu kuralı uygulamaya çalışır. Ama gelin görün ki dışarıdan kurallara harfiyen uyan bu kızımız gönlünü bankada çalışan Sua'ya kaptırmıştı.
Çift gizli gizli ilişkilerini sürdürmeyi başarırlar. Ancak hep diken üstünde yaşarlar. Bir gün Jib dayanamaz ve ayrılmak ister. Ama bunu istemeyen Sua evlenme teklif eder. Çiftimiz evlenmeye karar verir ama artık yeni bir sorun vardır. Kim istifa edecek? İki inatçı keçi istifa etmek istemedikleri için tekrar kavgaya başlarlar. Daha sonra bir anlaşmaya yaparlar. Kim hata veren atmden para çekenleri bulup açığı kapatırsa o çalışmaya devam edecek diğeri istifa edecektir. Bizim şapşal çiftimizde kazanmak için türlü türlü taktiklere girişirler.

Şimdi biraz tatlı anlarına bakalım.




 "Tüm paramı al. Yeter ki kalbimi kırma." :)




27'me geldim bile mi? :D



Bu da atmdeki hatayı ilk keşfeden eleman. Film boyunca bu çocuk ve kız arkadaşı beni güldürüp durdular. Hele bir 'kalp' sahnesi var ki aynını ben de evde yapıyorum ara ara. Ama benim kalbimi vereceğim kimse yok tabii. (;_;)
Anlaşma yaptıkları zaman. Bu arada taktik süper. Aynı mekan, farklı masalar, dip dibe koltuklar. :D








Bu da meşhur kız arkadaş. Ben bu kızın başka yapımlarını da izledim ve nedense çok sevimli geliyor.
Bu da meşhur 'kalp' sahnesi. :D
Taktik yaparken polis olan bankacı mı?




Bizim ikinci çifte gelen tepkiler genelde bu yönde. Acaba ben sevdiğim için bende bir gariplik mi var?
Ama siz aşık değilsiniz, anlayamazsınız.
 Bunu da bırakayım ve sona geçelim.
Baştan son her sahnesinde eğlendiğim bir filmdi. Bu gergin zamanlarda belki sizi de eğlendirebilir. Beynimiz kolay kanıyormuş. Yani yalandan bile olsa gülüp kahkaha atarsak beynimizde mutlu olduğumuzu düşünüp ona göre çalışıyormuş. Ben kendi kendine gülüp duran biri olduğum için bahane olarak da kullanıyor olabilirim tabii. :D Ama olsun her türlü gülmek güzel şey. 
Umarım beğenirsiniz. İzleyeceklere iyi seyirler.
Mutlulukla kalın.

11 yorum:

  1. Hiç Tayland filmi izlemedim ve bu duruma şaşırdım aslında. Fırsat olursa bu filmden başlamalı o zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmleri daha kaliteli dizilerinden tavsiye ederim. İyi seyirler. :)

      Sil
  2. belki bu süreçte kafa dağıtmak için güzel bir alternatif olabilir.....

    YanıtlaSil
  3. izlerim tabiii en kısa zamandaaa :) heey özledin tabii blogunu, hiç bu kadar aktif olmamıştın seeen hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hem de nasıl özlemişim. :D Buraya yazmak nefes almak gibi bazen. İyi seyirler şimdiden. Umarım seversin. :)

      Sil
    2. robots, çizgi film, izlemediysen, çok tatliş :)

      Sil
    3. Ayy hem de çok küçükken izlemiştim. Bayılırım. Çovukluğumuz onunla geçti. Kardeşimle replikleri söyleyip canlandırma yapardık. :D

      Sil
  4. baksana atm error, nerden izledin, linkini yazabilir misiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yeppuda dan izlemistim ama su an orasi kapandi. Firari blogspot ta hala yayinliyorlardi dosyalari ama bu film yokmus baktim simdi.
      https://www2.dramacool.movie/atm-er-rak-error-episode-1.html
      Bu linkte ingilizce altyazilisi var.
      https://www.planetdp.org/title/atm-er-rak-error-dp4202
      Burada da turkce altyazi dosyasi var. İndirip birlikte izleyebilirsin istersen. :)
      İyi seyirler.

      Sil
    2. pikiiiii thanx yuuuu :)

      Sil