Neler Hakkında Yazıyorum?

28 Eylül 2023 Perşembe

Eylül 2023 Meydan Okuması *28

Merhabalar.

Şimdi kısa bir şey anlatacağım önce. Benim şu an gittiğim üniversite kardeşimin okulu. Geçen sene o okuldan geldiği gibi birkaç saat uyur kolay kolay kendine gelemezdi. Ben de gülerdim haline, kıyamazdım bayıldı yine diye aileme espiri yapardım konuşurken. Bugün ben de aynısı oldum. :D Okuldan geldim, üzerimi değitirip bir kahve içtim ve yatağa uzandığım gibi gitmişim. Yeni kalktım sayılır ve kafam kazan gibi. İlkindiden sonra uyumayın derler hatta hadis bile var sanırım bununla ilgili. Çok doğru valla. Kafam uyuşmuş kalmış. Okul çarptı beni de. Biz kardeşiz emin oldum haha. 

28- Utanç verici bir anda arkadaşına nasıl yardım edersin?

Ben mesleğim gereği sanırım sorun çözücü görüyoum kendimi. Önceden de öyleydim ama aldığım eğitimle her şeye nasıl yapsak da yapsak diye bakar olduğumu hissediyorum. Böyle bir durumda olay nasıl kimseye belli edilmeden ya da arkadaşımı gücendirmeden halledilir ona bakarım. Mümkün olduğunca yaklaşımımı da onu kırmamak üzerine seçerim. Tabi onda nasıl bir yansıması olur bilemem ama yanlış anlaşıldıysam da konuşup çözmek isterim. Ama eğer çok yakınımsa olay bitip her şey çözüldükten sonra geyiğini de yaparım. Aile içinde yıllar sonra bile anlatıp güldüğümüz utanç verici anlarımız vardır. Karşınızdakinin sizi sevdiğini ve size zarar verme niyetinin olmadığını bildiğinizde bu şakalar yaşamı keyiflendiren anılara dönüşüyor bence. Bu yakınlığı kurmak arkadaşlarla bazen zor olsa da yapan vardır eminim. Benim öyle arkadaşlarım var diye düşünüyorum. Şimdi hepimiz dağıldık bir köşeye ama bir araya gelince tüm mesafelerin sıfırlandığı bir an olur ya. Öylesi işte. 

Mutlulukla kalın.

4 yorum:

  1. :) Kardeş olduğunuza emin olma yönteminiz çok güldürdü beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Guldurebildiysem ne mutlu bana. Daha baska kanitlama yontemlerim de var. Eminim onlara da gulersiniz. Ev ortaminin maskotu benim.

      Sil
  2. ilkini ne şeker anlatmışsıın :)

    YanıtlaSil