Neler Hakkında Yazıyorum?

7 Eylül 2023 Perşembe

Eylül 2023 Meydan Okuması *7

Merhabalar.

Tam gaz devam ediyoruz meydan okumaya. 

7- Çocukluğunuzdan hatırladığınız ilk şey nedir?

Düşünüyorum da çocukluğumla ilgili kendi başıma net bir anım yok. Ama resimlerden gördüğüm ve ailemin anlattığı kadarıyla bildiğim anılar var. Bunlardan biri çilek bahçesine gitmemiz. Bu yüzden sanırım çilek en sevdiğim meyvedir. Bir diğeri de Nasreddin Hoca Türbesi ziyaretlerim. Ben Akşehir'de doğmuşum o yüzden ailemle sık sık ziyarete gidermişiz.

Genel olarak mutlu ve hareketli bir çocuktum. Herkesle hemen kaynaşan çocuklardanmışım. Böyle.

Mutlulukla kalın.

8 yorum:

  1. yani diyorsun kiiiii eskiden daha mutluymuşsuuuun hihihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden kolay kolay modum düşmezdi diyelim. Şimdi de çok şükür mutluyum ama bu sürdürmek için çabaladığım bir şey oluyor genelde. Depresif hisler sistemime girdiğinden beri dip dibeyiz ayrılamıyoruz. :D

      Sil
  2. mutlu çocuklukları okumak hoşuma gidiyor , keşke tüm çocukluklar öyle olsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke. Bir insana verilen en güzel şey mutlu bir aile bence. Hele bizim toplumumuzda ya da benim yaşadığım bölgelerde aileler genelde bir arada ama mutsuz insanlardan oluşuyor.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Umarım gidersiniz bir gün. Konya'yı geçen senelerde gezdik. Çok güzeldi. Kelebek Vadisi diye bir yer var orayı çok sevdik. :)

      Sil
  4. Ben de çok hatırlamam çocukluğumu onum için fotoğraflara ve teyp kayıtlarına minnettarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet arada açıp izleyince mutlu oluyorum ben de.

      Sil