Neler Hakkında Yazıyorum?

10 Eylül 2023 Pazar

Eylül 2023 Meydan Okuması *10

Merhabalar.

10- Bloğunuzun başkaları tarafından okunduğunu bilmek size nasıl duygular yüklüyor?

Başlarda gergin bir duyguydu. Yazdıklarımı paylaşmaktan çekinirdim. Ama zamanla kendime güvenim arttı veya şöyle diyeyim daha çok kendimi merkeze aldım başkalarının düşünceleri yerine. Artık o kadar gergin hissetmiyorum yeni okuyuculara karşı.

Ama...

Bazı düzenli yorumlaştığım kişiler var. Onlardan gelen şeyler beni hep çok mutlu ediyor. Bloga başladığımda ve nasıl olduğunu anlamadığım hızda diğer bloggerlarla iletişime geçtiğim süre çok keyifliydi. Hala en heyecan veren şey yazıyı yayınlayıp gelen yorumları okumak. Tanıdık isimler görmek de en mutlu olduğum şey.

Bugüne kadar sadece bir tane beni rahatsız eden yorum aldım. O da homofobi içeriyordu. Dikkate bile almadan moderasyon kısmında sildim. Onun dışında yorum yapan herkesi yayınlıyorum ve mutlaka cevap vermeye çalışıyorum. Bir süre düzenli yazınca bir sorumluluk da hissediyor insan. Hele bazen ara verip gelince beni görüp sevinen kişileri görünce çok duygulanıyorum. Gerçekten aramızda bir bağ oluşuyor. Burada tanıştığım, konuştuğum herkesin kalbimde bir yeri var. Birbirimizin hayatlarının bir parçasına şahit oluyoruz. Bazen sevinçler bazen hüzünler paylaşıyoruz. Bir nickname oluyor belki karşımdaki ama öyle bir tanışıklık geliyor ki yadırgamıyorum hiç. O kişi nickname ile bütünleşmiş oluyor. 

Kısacası çok güzel bir duygu. Yazmayı seven kişiler biraz da birbirine benziyor sanırım. Burayı seviyorum ben. Umarım uzun yıllar görüşürüz. 

Mutlulukla kalın. 

6 yorum:

  1. Sanki aynı mahalledeymişiz de hep biraradaymışız gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gercekten tanidik hissettiriyor. Arada bir cay kahveye ugrayip yorumlasiyoruz. :)

      Sil
  2. Bir nickname ama o nickname in arkasında aile problemleri, ne bileyim duyguları düşünceleri hepsi oluyor ve biz hepsine en yalın haline şahit oluyoruz. Bence muhteşem bir duygu burada karşılıklı etkileşimde olmak.

    YanıtlaSil
  3. çok tatlıyız burada yaa hep birlikte :)

    YanıtlaSil