Neler Hakkında Yazıyorum?

21 Eylül 2023 Perşembe

Eylül 2023 Meydan Okuması *20

Merhabalar.

20- İyi ki itiraz ettim dediğin bir konu var mı?

Bu soru beni hem üzdü hem düşündürdü. Çünkü bugüne kadar itiraz ettiğim hiçbir şey olmadı. Ne resmi olarak ne de özel hayatımda neye itiraz ettim diye düşünüyorum da yok. Sınav kağıdıma bile itiraz etmedim galiba. Bana da hep böyle öğretildi aslında. Sesini çıkarma, ayıp, günah, büyüğe karşı gelinmez, öğretmene karşı gelinmez. Neyse sinirlendim biraz. Zaten bu aralar otoritelere çok sinirliyim. Bir de muhtemelen ülkenin yarısı benim gibi öğütlerle büyümüştür. Bir de hakkını aramak için taşkınlık çıkarmaya programlı olanlar var ki evlere şenlik. Normal bir konuşma yapılamıyor asla. Neyin itirazını edeyim. Ay neyse güzel güzel başlamıştım sıkıntıdan şiştim yine. Ama bugünle alakalı bu ruh halim. Güzel ülkem yine yapacağını yapıyor. Mutsuz olmam için, geleceğe karşı duyduğum umutların her an daha hızlı ölmesi için var gücüyle çabalıyor sağ olsun. İçimde söylenecek çok şey var ama hepsi boş geliyor biraz da. Neyse hadi hoşçakalın.

Mutlulukla kalın.

4 yorum:

  1. ah işte biz türkler böyle yetiştirildiğimiz için ülkemiz fena durumda bi avrupa gibi olamıyoruz yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Daha bu gidişle de olamayacağız gibi. Kurulduğundan beri ilerlemek yerine geri giden ve halkı bundan mutlu olan bir ülkeyiz biz.

      Sil
  2. O zaman bundan sonra hep itiraz full itiraz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke çok isterim öyle biri olmayı. Umarım olurum. :)

      Sil