Neler Hakkında Yazıyorum?

5 Eylül 2023 Salı

Eylül 2023 Meydan Okuması *5

Merhabalar.

Beşinci günle devam.

5- Hangi film? Niçin?

Buna bir tane film seçmek çok zor. Acaba en sevdiğimi mi seçsem yoksa şu aralar takıldığım filmlerden birini mi?

Neyse kararımı verdim en sevdiğim filmi yazacağım. 

Glück. 

Anlamı mutluluk olan bu filmi neden izlemeye başladığım bellidir sanıyorum. İzlediğim anda en sevdiğim film olmayı başardı ve sonrasında defalarca izledim. Geçenlerde tekrar izledim hatta. Almanca A1'i geçince bakalım anladığım kelimeler olacak mı diye merak ettim. Hikayesi çok dokunaklı. Karakterlerini çok sevdim. Karakterlerin birbirilerine tutunmaları. Kurmaya çalıştıkları o hayatı izlemek. Son ana kadar birbirlerini önemseyip birlikte mutlu olmaya çalışmaları beni çok etkiledi. Bence şans verin.

Mutlulukla kalın.

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Benim de tesadüfen karşıma çıkmıştı. Umarım şans verirsiniz. :)

      Sil
  2. gluck demiştin hatırlıyom :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de filmi daha önce hiç duymamıştım. Glück sanki Türkçe deki Gülücük kelimesinin kısaltması gibi:) Garip bir detay ama komigime gitti:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aklıma geliyor hep. Çok benziyor. Bakmak lazım Almanca'dan alınan çok kelime varmış.

      Sil