Neler Hakkında Yazıyorum?

6 Eylül 2023 Çarşamba

Eylül 2023 Meydan Okuması *6

Merhabalar.

6- Şunu görmeden/yapmadan ölmek istemem, dediğiniz şey nedir?

Ahh... Önce bir iç çekeyim de soruya öyle cevap vereyim. Önce ciddi konulardan başlayacağım. Son zamanlarda hatta son iki gündür ülkedeki şeyler canımı çok sıkıyor. Twitter kullanıyorsanız zaten neden olduğunu anlamak zor değil. Oranın da sahte bir tarafı var ama o sahtelik bile benim hayatımı etkileyebiliyor bu yüzden habersiz kalmak istemiyorum. Ben ölmeden önce ülkemin adaletli ve eşitlikçi olduğu günleri görmek istiyorum. İnsanların birbirine saygılı olduğu, yapılan uygulamalarda önce halkın iyiliğinin düşünüldüğü ve milletimizin yarın başıma ne gelecek acaba diye kaygı duymadığı bir hayat yaşadığını görmek istiyorum. Umarım en kısa zamanda görürüm de gözüm açık gitmez. Bazen bunca iğrençliğe nasıl yakılıp yıkılmıyor diye de şaşırıyorum. Neyse hala ite kaka sürdüğüne göre bir şeyler ya görecek günümüz var ya çekecek çilemiz var.

Kendi kişisel isteklerime gelirsem de ben ölmeden; Asya ülkelerini görmek, deniz altına dalış yapmak, kendi paramla yaz tatiline çıkmak, bir kitap yazmak, kendi takı markamı kurmak, tek başıma şehirler arası araba yolculuğu yapmak, ailemin pamuk dede ve nine olduklarını görmek, bir civciv alıp büyütmek ve evcil tavuğumla yaşamak, okumak istediğim kitapları okumuş olmak, izlemek istediğim şeyleri izlemiş olmak, hayatımın bazı dönemlerinde farklı ülkelerde yaşamak istiyorum.

Umarım tüm dileklerim gerçekleşir. Bu aralar kendimi neşelendirmek zor oluyor ama bu yazı biraz olsun iyi geldi. Herkes mutlu ve sağlıklı bir ömür geçirir umarım. Sevdiklerimizle hiç ayrılmadan keyif dolu, sadece güzelliklerin olduğu bir hayat.

Mutlulukla kalın. 

14 yorum:

  1. Umarım dileklerin gerçek olur...

    YanıtlaSil
  2. Tüm dilekleriniz gerçek olur umarım.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel hayallerin var. :) Benim pek hayalim de yok. Sanırım annemlerle daha uzun yıllar yaşamak isterim ve Allah'ın rızasını kazanmadan ölmek istemem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Daha düşünsem başka şeyler de bulurdum. Ben hayal kurmayı çok severim. Bu yaz birini gerçekleştirdiğim için şevk geldi bana.

      Sil
  4. ebrar olayı ülkeyi böldü ve çok üzüldük tabii. dileklerin çok zor şeyler değil yaparsın işallah hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek o değil ki. Her gün ayrı bir şey can sıkıyor. İnşallah düzelir.
      Dileklerim bana da artık gerçekleşebilirmiş gibi geliyor. İşaret dilini bitirdim ya sanki hayallerin gerçekleşeceğine inancım yeniden geldi. Teşekkür ederim yorumun için. :)

      Sil
  5. hayallerin ne güzlemiş daha çok insan paylaşınca bence gerçek de olabilirler ama ümidin var mı dersen pek değil derim ben de twitter kulllanıyorum :P bazen nerde benim kayalıkların ardındaki ıssız evim diye serzeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de daha iyi bir ülke istiyorum ama umudum yok bir yandan da. Bu da öğretilmiş bir şey bence. Büyüklerimin sözleri bile bu yönde. Bakalım hayat neler gösterir bilemeyiz.

      Sil
  6. Ayyy, hepsi de birbirinden güzel dilekler , hepsi gerçekleşsin bir bir :)

    YanıtlaSil
  7. Bütün dileklerin ne güzel sadece kendin için değil herkes için de güzel günler dilemişsin. Kalbin güzel senin. :)

    YanıtlaSil