Neler Hakkında Yazıyorum?

19 Eylül 2023 Salı

Eylül 2023 Meydan Okuması *19

Merhabalar.

19- Enerjinin sıfırlandığını anlarsan ne yaparsın?

Bu çok sık yaşadığım bir durum. Eğer gün içinde anlık gelen bir hisse müzik dinlerim, bana iyi gelen videolar izlerim, kalkıp hareket etmeye çalışırım, peluş oyuncaklarıma sarılırım, ailemle aram iyiyse ve onlara gıcık olmuyorsam gider onlara sarılırım çünkü nedensizce tersimden kalktığım zamanlar olabiliyor bazen. :D Yemek yerim. Ama o yemeği süsler püslerim kendime özenirim. Parfüm sıkarım ya da güzel koku sıkarım ortama. İyi gelir bu da. Banyo yapmak en etkilisi. Tazeleniyorum ve enerjim yükseliyor. Su içerim. Kocaman bir bardak su da insanın içini ferahlatıyor ve enerji veriyor bence.

Eğer bedensel bir yorgunluksa yatıp kitap okurum, video izlerim çok rahatlatır beni. Ama çok abartmamak lazım. Bazen ipin ucu kaçıyor ve saatler geçmiş oluyor. Orası sıkıntılı.

Eğer yorgunluğum daha medikal bir psikolojik durumdan kaynaklanıyorsa da oturup geçmesini beklerim. Hayatımda bir kez depresyonu yaşadım. Berbat bir şeydi. O yüzden yaşamayanlar asla heveslenmesin. Atlatmak çok zordu. Hala o şeyleri yaşamasaydım hayatım şimdi bambaşka olurdu diyorum ama yaşanması gerekiyormuş. Neden o noktaya geldiğimi biliyorum çünkü. Benden bağımsız çok şey oldu ve bedenim gibi ruhumun da yorulduğu bir an olacaktı illa ki. Neyse işte bu durumdayken sadece durdum ve dinlendim. Doktora gittim tabi ki. Asla ihmal etmeyin. Bana faydası olmadığını düşündüğümde bile gittim. Çünkü bu o an ki ruh halimin düşüncesi de olabilirdi. Ve geçti gitti. Uzun sürdü gitmesi. Belki kapı ardında bekliyordur hala. Ama ben uzun zaman sonra içimde iyi hissediyorum. Bunu fark etmemi sağlayan şeyler oluyor zaten hayatımda. Şu an bu kadar hevesle bloğa yazmam bile bunu gösteriyor.

Böyle işte. Yorulmak en doğal hakkımız. Biz biyolojik yaratıklarız. Kimseye her an enerjik olma sözümüz de yok. Şu an ki düzen bizden bunu talep etse de boşa eder valla arada tembellik yapmak gibisi yok. :D

Dinlenelim, keyiflenelim sonra da tam gaz hayatımızı yaşayalım.

Mutlulukla kalın.

6 yorum:

  1. Sınırsız süebilecek bir enerji keşfedilene kadar aradakendimizi nadasa bırakıp enerji toplamamız şart 🤗

    YanıtlaSil
  2. iyiymiş senin förmüller :) ben de ya çok uyku ya çok yürüyüş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuymayı sevmiyorum ya. Elimde olsa hiç uyumam. Ama yürüyüş güzel oluyor.

      Sil
  3. Ayy hepsi de güzel öneriler şimdi ama gerçi benim nazar duası okutma fikrim de iyiydi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında benim de en çok istediğim şeylerden biridir. Beni bir oku derim hemen. Aklıma gelmedi ama. Henüz diğer blogları okuyamıyorum şehir değiştirdiğim bir dönemdeyim. Sonra hepsine topluca bakacağım kahvem elimde.

      Sil