Neler Hakkında Yazıyorum?

27 Eylül 2023 Çarşamba

Eylül 2023 Meydan Okuması *23-24-25-26-27

Merhabalar.

Biliyorsunuz bu sene bir okul maceram var. Bunun için şehir değiştirdim ve kaldığım ev iyi bir temizlik istiyordu. Eşyalarımı yerleştirip genel temizliği yapsam da hala bitmeyen yerler var. Neden okul başlamadan bir gün önce geldim ki diye kendime kızıyorum. Çünkü çok yoruldum ve daha da yorulacak gibiyim. Bu hafta oryantasyon var sonra da dersler başlayacak. Hızlı bir sezon olacak benim için. Bu arada blog yazılarını da aksattım. Arka planda daha başka şeyler de oldu aslında. Şöyle elime çayımı alıp koltuğa kurulup size anlatmak isterdim. Ayy çok yorgunum valla.

23- Yarın kendini daha iyi hissetmek için bugün ne yapabilirsin? 

Bugün bir güzel yatıp dinlenebilirim. :D Yapmam gereken işleri bitirip içimi rahatlatabilirim. Sevdiklerimle güzel vakit geçirip anı biriktirebilirim. Bana fayda sağlayacak aktiviteler yapabilirim. Spor yapabilirim. Yarına yetecek yemek yapabilirim haha. Bu kadar aklıma gelen daha da vardır kesin.

24- Nelere şükrediyorsun? 

Her şeye şükrediyorum. Başıma gelen iyi-kötü her şeye. Çok zor zamanlarda o anları yaşamamın gerekli olduğunu düşünerek yaklaşıyorum. O zamanlar bize dayanma gücü verdiği için şükrediyorum. Hala bir arada kahkaha atabildiğimiz için şükrediyorum. Sağlığımızın yerinde olmasına, derdimizin dermanı olmasına, elimizden geldiği kadarını nefsimin istemesine, aklıma, aileme, gözümün görebildiği yaratılan her güzelliğe. Bu liste uzar gider. İçim ferahlıyor sadece yazarken bile. Sesli de söylerim çokça şükrettiklerimi. Beni duyan, koruyan, kollayan biri olduğuna inanmak ve ona şükranlarıma sunmak iyi hissettiriyor.

25- Seni yüksek sesle ne güldürür? 

Ben dalağı düşük biriyim. Her şeye gülerim. Bir ara çikilata çikita diye bir söz vardı. Sonra bir bebek gülüyordu devamında. Ona her defasında kahkaha atan bir gevşeğim. Bizim ailede bir oyun vardır güldürmek için durup dururken pıh denir ve istisnasız gülmeye başlanır. Pıh beni çok güldürür mesela. Benim gülmediğim espiri gerçekten kötüdür. 

26- Canın yansa bile doğruyu söylermisin? 

Ooo ne güzel keyifli gidiyorduk. :D Söyler miyim acaba? Bilemiyorum. Söylemediğimde o beni içten içe yer bitirir gerçi. Galiba bir noktada söylerim ama bu noktaya gelmek çok sancılı olur.

27- Uyuyamadığın zaman ne düşünürsün?

Her şeyi düşünürüm. Genelde boş siyaset düşünüyorum ve kavga ediyorum kendi kendime. Kafam bozuldu seçim döneminde. Uzaklaştım her şeyden ama çöp kutusu doldu bir kere kafada bitmiyor. Neyse keyifli şeylerden bahsedeyim azıcık da. Kurguları düşünürüm. Kendi yazmak istediğim ya da izleyip okuduklarımı. Yapacağım el işi projeleri düşünürüm. Dekorasyon fikirleri düşünürüm. Yeni odamda yaptığım şeyleri de paylaşayım bir ara sizinle. Hayal kurarım. Şimdi bir de manifest diyorlar ya daha şevkle kuruyorum. Aklıma kötü senaryolar daha sık gelse de ben bilinçli güzel senaryolar kuruyorum artık. Birkaç ay önceki ben çok negatifti. Bana da böyle kötü bir miras bıraktı. Ama olsun.

Böyle işte. Sorulara yetiştim içim rahatladı. Bir de temizlik biterse süper olacak. Kendinize iyi bakın. Kendinizi yormayın. :)

Mutlulukla kalın.

6 yorum: