Neler Hakkında Yazıyorum?

22 Eylül 2023 Cuma

Eylül 2023 Meydan Okuması *22

Merhabalar.

22-Fobin var mı?

Ooo var tabi. Yükseklik, örümcekler, kaza yapmak, bisiklete binmek, yanımdan bisiklet geçmesi, böcekler. Bunlar fobi diyebileceğim düzeyde olanlar. Bisikleti yenmek istiyorum ama. Küçükken düştüğüm için şimdi korkar oldum. Yeni okulum kaldığım yere yakın belki bisikletle giderim diye yeneyim de kolaylık olsun. Yükseklik korkumun da üzerine giderim genelde. Yüksek yerlerden aşağı bakmayı severim. O korku hissi çok güzel aslında. Adrenalin meraklıları bu yüzden seviyordur belki.

Bu kadardı.

Mutlulukla kalın.

4 yorum:

  1. bisiklet fobisini aş sahiden yaa ne zevkli bişi bisiklet :) eurosport ta da yarışları var hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya çok kullanışlı ve zevkli bence de. Küçükken hiç inmezdim sonra yokuş aşağı uçunca bir daha binmedim. :D

      Sil
  2. Yüksekliği aşmaya ramak kalmış sanki. :) Bisikleti de çözdün mü tamamdır ötekiler herkeste var zaten. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bisikleti çözerim. En gerekli o şu an. :)

      Sil