Neler Hakkında Yazıyorum?

9 Eylül 2023 Cumartesi

Eylül 2023 Meydan Okuması *8

Merhabalar. 

8- Biri vardı değil mi "bu insan" olmanızı sağlayan kimdi o?

Aslında bu şu an bana çok iddialı gelen bir cümle. Çünkü hala tam olarak kişilik gelişimimi tamamladığımı düşünmüyorum. Her geçen gün bir şeyler öğreniyor, birileriyle tanışıyor, dış etkenlerden ya da kendi içsel düşüncelerimden etkilenip değişiyorum. Ve bir süre daha bunun süreceğini düşünüyorum. Özellikle iş hayatına henüz atılmadığım için kişiliğimin bir kısmının da orada farklılaşacağını zannediyorum. Ama şu ana kadar heybeme attıklarımla olan benden bahsedersem büyük ölçüde annem ve babam diyebilirim. Uzun mutfak masası sohbetlerinde çok fazla şey konuşuruz biz. Şimdi emeklilikle üzerine aldığı huysuz ihtiyar imajıyla babamla çatıştığımız çok an oluyor. :D Ama o zamanlarda bile uzun uzun tartışabilmek bana asıl olması gereken buymuş gibi geliyor. Sonra 4. sınıf öğretmenim temelimin oluşması ve okul hayatında daha başarılı olmam için çok emek vermişti. Onun bana kattığı çok şey var. Derslerde bize okuduğu Çocuk Kalbi kitabı hala aklımdadır. Tam farkına varmasam da eminim o zamanlardan pek çok şey karakterime işlendi.

Aklıma gelenler bu kadar. Sanki o kadar da farkındalıklı biri değilmişim gibi geldi bir an. :D

Sizlerin cevaplarını okumak için sabırsızlanıyorum.

Mutlulukla kalın.

4 yorum:

  1. 3 kişi de doğru seçimler tabiii :)

    YanıtlaSil
  2. Çocuk Kalbi'ni çocukluğunda okuyup kalbinde hissetmeyen yoktur sanırım. :)
    İş hayatı seni daha değiştirecek eminim, güzel insanlarla karşılaşmanı dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İlk mezun olduğumda korkuyla karışık bir önyargı vardı. Şimdi birkaç iş deneyimim olunca korkum geçti ama hala ciddi bir işte çalışmadığım için deneyimlemediğim bir ortam. Umarım herkes keyifle gittiği güzel işlere sahip olur. :)

      Sil