Neler Hakkında Yazıyorum?

5 Eylül 2023 Salı

Eylül 2023 Meydan Okuması *4

Merhabalar.

Dün bir anda misafirlerimiz geldiği için aklımdan uçup gitti Eylül yazısı. Bugün telafi edeyim.

4- Kolleksiyon yaptığınız bir şey var mı?

Bugünün sorusu koleksiyonlarla ilgili. Şu an eskisi kadar hevesli bir şekilde koleksiyon yapmasam da biriktirmeyi çok severim. Eskiden peçete, peluş oyuncak, taş, defter, kalem, süpriz yumurtadan çıkan küçük oyuncakların koleskdiyonlarını yapardım. Şimdi kahve kupaları, stiker ve internette gördüğüm güzel edit videoları ve güzel fotoğrafların koleksiyonunu yapıyorum. Her şeyin fazlası insanı yoruyor onun için koleksiyon içinde elimden çıkarmayı göz aldığım şeyler de oluyor bu arada. Büyüdükçe bir şeylerden vazgeçebilmeyi ve bunun beni kötü hissettirmemesi gerektiğini düşünmeye başladım. Depremde de şehrimizde kalan yurtlara peluş oyuncaklarımı bağışladım. Babam da amigurumi bebekler örüyor bu aralar. O da yaptığı birkaç oyuncağı verdi. Umarım biraz olsun teselli olmuştur ve onca zaman beni mutlu eden oyuncaklar başkalarını da gülümsetebilmiştir. 

Bu kadardı. Herkese iyi günler.

Mutlulukla kalın.

4 yorum:

  1. Evet eskiden bende pek çok şey biriktirirdim ama verip veriştirdikçe gelen hafiflik hissini de çok sevdim. Artık pek birşey biriktirmiyorum. Çok güzel düşünmüşsünüz çocuklar çok sevinmiştir bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Gerçekten hafifliyor insan. Az eşya en güzeli.

      Sil
  2. kahve kupası koleksiyonumu ya hiç sonu gelmez kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gelmiyor zaten. Bazıları hiç kullanılmadı yıllardır. O yüzden azalmak istiyorum. İsraf fazlası da.

      Sil