Neler Hakkında Yazıyorum?

1 Ekim 2023 Pazar

Eylül 2023 Meydan Okuması *29-30

Merhabalar.

Meydan okumamız bitti böylece. Herkese çok teşekkür ederim. Özellikle bu meydan okumayı başlatan Yüreğimin İklimi'ne. Ellerine sağlık. Bize birbirinden güzel sorular hazırlamış.

Benim son haftalarım çok yoğundu. Okulun tanışma etkinliklerini geride bıraktım. Yarın ilk ders. Hem de konuşma. Tarzancamı konuşturma zamanı. Bir de bana yaşımı öğrenince abla dediler hemen azarladım. Okulda abla yok. Abla evde dedim. Afet hoca kadar ikonik olmadı ama olsun. :D Bu hafta sonu da annemlerin yanına gittim. O yüzden yazamadım. Minik bana sarıldı gitmesen olmaz mı diye ama vedaşlatık mecburen. Böyle ayrı yaşamak da güzel ama aileyle yaşamak da çok güzel. Sorulara başlayayım.

29- Hayattan en son neyi öğrendin? 

En son karmaşık ders programında kodları çözüp derslerimin saatlerini bulmayı öğrendim. Okulumuz bu konu da kodlarla ilerliyormuş ama hallettim. Çakışanlara itirazımı da ettim.

Daha derin bir öğrenmeden bahsedersek de hayatta güler yüz ve iletişim insanların arasındaki buzları eritebiliyormuş onu öğrendim. Ufacık bir baş selamı ve tebbessüm bile iyi hissettirebilir belki.

30- En son dinlediğin podcast nedir?

En son Portal'ı dinledim. Youtube'da da çok severdim. Yolda gelirken podcastini de dinledim. Gayet güzeldi. Arada araya girip cevap vermek istedim hatta. Yüzümü şekilden şekle sokasım da geldi ama kamusal alan diye tuttum kendimi.

Hayatta en bayıldığım şey böyle bir şey izlerken, dinlerken, okurken karşılık vermektir. Her birinde yapmam ama yaptığım bazı işlerde de çok keyifli olur. Ama bazılarında pür dikkat olduğumdan çıtım çıkmaz. Nefesi bile yavaş alırım. :D

Bu kadardı. Eylül de bitti. Umarım yazmayı aksatmam. Bu sefer daha çok ısındım. Bir ara toplu bir dizi yazısı yazayım diyorum. Bu aralar çokça bl dizi izledim. Belki meraklısı olur. Zaten bir türe düşünce başka bir şey izleyemiyorum. Sıradan sıkılana kadar gidiyor. Bller de sağ olsun bereketlendi son senelerde.

Neyse kendinize iyi bakın.

Mutlulukla kalın.

2 yorum:

  1. Toplu dizi yazısı bekleriz tabiii. Tüm yazılarını keyifle okudum, harika bir challange oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekür ederim. :) Evet gerçekten çok keyifli bir süreçti.

      Sil