Neler Hakkında Yazıyorum?

10 Kasım 2019 Pazar

Kasım Ayı Meydan Okuması 9. Gün - Kış Geldiğinde Yaptığın Tarif

Merhabalar.
Bugün yemek tariflerimizi paylaşacağız. Ne kadar düşünsem de kış için özel yaptığım bir tarif bulamadım. En sık yaptığım şey nane limon ama o da tarife girmez. :D
O yüzden son zamanlarda yaptığım ve çok sevdiğim bir tarifi yazayım dedim. Dereotlu poğaça.
Linki buraya bırakıyorum.
Kyır kıyır ve çok hafif bir lezzet.
Tavsiye ederim yani. Biz eskiden patatesli kek yapardık ama çok az çıkardı ve hiç doyurucu olmazdı. Tadı damağımda kalırdı yerken. Ama bu poğaça onunla aynı tatta olmasına rağmen daha çok çıkıyor. Size bir tavsiyem de tarifteki ölçünün iki katını yapmanız. O zaman tam bir poğaça ölçüsü gibi oluyor. Diğer türlü çabucak bittiği için üzülüyorsunuz. :)
Afiyet olsun.
Mutlulukla kalın.

6 yorum:

  1. dere otlu poğaçayı da çok severim denerim teşekkürler canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. Ayy o çok az çıkan patatesli kek, bir zamanların meşhur kekiydi bence ve her evde yapılıyordu :) Sana ben daha çok çıkan patatesli kek tarifi vereyim mi? Bunu öğrenmem eski zamanlara yetişmedi ama lezzeti eski zamanlara götürüyor hemen insanı.

    Hmmm bu poğaça da güzel olabilir, deneyeceğim.
    Ah nane limon en yakın en samimi arkadaşımdır benim, hatta ayrılamaz ikiliyiz biz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur gerçekten tadını çok seviyorum onun da ama azıcık oluyor hep yetmiyor. :(
      Şimdiden afiyet olsun. :) Nane limon, bitki çayları neler neler. Yeter ki iyileşeyim diye her şeyi içiyorum kış gelince. :D

      Sil
  3. Off bayılırım dereotlu poğaçaya <3. Bu tarifi de sen beğendiysen kesin denemeli. Bir de bunların peynirlileri oluyor ya off ki ne off :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun öyleyse şimdiden. :) Biz peynir de koyuyoruz yaparken. Zaten benim için peynirli alternatifi varsa başkasına gerek yok. :D

      Sil