Neler Hakkında Yazıyorum?

4 Kasım 2019 Pazartesi

Kasım Ayı Meydan Okuması 4. Gün - Küçük Sevinçler

Merhabalar.

Bugün gün içindeki koşuşturma, stres, kalabalık arasında bir anda ortaya çıkan ve bizi gülümseten şeyleri yazacağız. Beni mutlu etmek çok basittir aslında. Her şeyle mutlu olup, her şeye gülümseyebilirim.
Bugün ise markete gidiş geliş yolunda dinlediğim şarkı ile bol bol sırıtmalı ve her zamanki kendimliğimi yaparak sokakta olmamı umursamadan şarkıya eşlik etmeli bir küçük sevinç anı yaşadım.
Nilüfer'in Ta Uzak Yollardan şarkısı. Herkese tavsiye ederim.
Ah bir de tam evi süpürmeyi bitirdikten sonra çat kapı gelen komşularımızla 'ay iyi ki süpürmüşüz evi' sevinci de var. :D
Sonra okuldan gelen küçüğümüzle bol yılışmalı sevgi saatlerimiz oluyor. Artık rutin bir sevgi anı ama beni her defasında mutlu ediyor.
Bugün aklıma başka gelmiyor ama eskilerden hiç aklımda yokken açtığım çekmeceden çıkan Burçak bisküvisini görünce yaşadığım sevinci hiç unutamam mesela. Böyle hiç hesapta yokken seni mutlu eden ne oldu deseler aklıma hep o gelir.
Sonra aklıma durduk yere bir şarkı sözü takılır ona sevinirim yeniden hatırladım diye. Bugün o şarkı Kutsi'den Olanlar Olmuş şarkısıydı mesela. Orta okulda Doktorlar sağ olsun bol bol Kutsi dinledik. :)
Ay daha başka daha başka... Dizilerde ya da sevdiğim müzik grubu üyelerinin tatlı bir hareketini görünce o anlık bir kalp sıkışması, ağız kulaklara varana dek uzayan bir sırıtma da olmuyor değil. Mesela bugün BTS'in Jung Kook'un saçları ile ilgili konuştuğu bir videosunu izledim ve yumoş yumoş bir insan oldum o anda. :D
Bu kadar olsun o zaman bugünlük. Dilerim hayatımız boyunca böyle bizi mutlu eden güzel şeylerle karşılaşırız. Ömrümüz hep mutlu ederek, mutlu olarak geçer hepimizin.
Mutlulukla kalın.

14 yorum:

  1. çok güzel yazmışsın 😊 Amin hep birlikte inşallah canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. Son duana amin diyorum içten bir şekilde. Genel olarak aynı şeylerden mutluluk duymamız ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Evet ortak noktamız fazlaymış bu etkinlikte fark ettik. :)

      Sil
  3. Amin, inşallah hep öylece geçsin..

    YanıtlaSil
  4. Herşeyle mutlu olmak dünyanın en güzel seyiBunu başardığın için tebrik ederim canim

    YanıtlaSil
  5. Amin, güzel dileklerin umarım gerçekleşir :)
    İyi ki evi süpürmüşüz sevinci çok güzelmiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi? :D İnşallah hepimizin. Teşekkürler. :)

      Sil
  6. O yolda şarkıya takılıp eşlik etme halleri ne güzeldir ama😊
    Benim de dilime bir şarkı takılırsa bulunduğum yerin pek bi önemi kalmıyor 🙈
    Yaa kardeşin vardı senin, evet😊Ne şanslı aslında, eve gelince sevgi dolu bir abla karşılıyor onu😊
    Her anın mutluluk dolu geçsin 🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hepimizin inşallah. :) Bunun bir üstü yolda dans etmek. Kendimi zor tutuyorum gerçekten. :D Ben de kardeş iki tane. İkisi de benden yaşça küçük olduğu için anne-abla durumundayım.

      Sil
  7. minik hoş şeylermiş hıhım :)

    YanıtlaSil