Neler Hakkında Yazıyorum?

1 Kasım 2019 Cuma

Kasım Ayı Meydan Okuması 1. Gün - Günaydın Kartı

Merhabalar.
İncirli Kurabiye blogu sayesinde haberdar olduğum bu güzel etkinliğe ben de katılıyorum. Bir süredir şunu yazayım bunu yazayım diye plan yapsam da hepsi teoride kalıyor maalesef. Bu etkinlik ile o tutukluğu aşıp, başka işler için blogumu ertelemeyi bırakıp, her gün yazı yazmak için başına geçmeyi planlıyorum. Umuyorum bu kalıcı bir alışkanlık olur da hep yazarım.

İlk günün teması günaydın kartı hazırlamak. Ben de böyle cıvıl cıvıl iç açan bir resim olsun istedim. Şu sıralar havalara pek böyle masmavi olmasa da bu resim tam bir sabah resmi gibi değil mi?

Son zamanlarda bambaşka ruh hallerindeyim. Bir gün umut, bir gün umutsuzluk, başka bir anda ise her şeyi boş vermişlik sarıyor içimi. Ama her yeni günün bambaşka şeyler getireceğini biliyorum o yüzden sabah ne kadar pozitif başlarsak tüm gün arada modumuz düşse de tekrar toparlayabileceğimize inanıyorum.

Bir gün daha gördüysek, bir sabah güneşinde daha gözlerimiz kamaştıysa, bir sabah esintisi ile yeniden hafifçe ürperdiysek ve bunların hepsinde yaşadığımız anın bir kere daha farkına vardıysak çevremizdeki dünyanın bize ezberlettiği tüm o kalıpların dışında bile olsak kendi hayatımızı istediğimiz gibi yaşamak için hakkımız var demektir. Ben artık her yeni güne öyle bakmak istiyorum. Yaşımı düşünüp, işimi düşünüp, sahip olduğum maddi değeri hesaplayıp kendime bu dünyada yaşarken acı çektirmek istemiyorum. Gelen yeni şeyleri kabul edip istediğim şeyleri gerçekleştirmek için çabalayacağım.
Mutluluk için yaşayacağım. Kendi bildiğim ve kendi istediğim mutluluk için.
Mutlulukla kalın.

16 yorum:

  1. Gökyüzüne bakmak insana iyi geliyor değil mi?
    Hatta bir söz de var ya; "Gök masmavi bu sabah, güzel şeyler düşünelim diye" Öyle oluyor ister istemez, güzel şeyler düşünmek ve umut seni sarıp sarmalıyor anında😊

    Hayatında her şey planladığın gibi olsun inşallah..
    Bazı şeyleri değiştirmek için belli bir yaşa gelmek gerekiyor,buna inanıyorum. Bence sende de öyle olmuş🎈

    Bu günün ve her günün mutlulukla geçsin 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için teşekkür ederim. İnşallah hepimiz güzel hayatlar yaşarız ve hep mutlu oluruz. Gökyüzü benim için bambaşka bir şey. Tüm ömrümü onu izleyerek geçirebilirim. Kafamı gökyüzüne kaldırdığımda göğsümdeki tüm sıkıntılarda uçup gidiyor gibi hissediyorum.

      Sil
  2. Her gün yeni bir umut, yeni bir başlangıç :)

    YanıtlaSil
  3. Mutlu kal tabi. Mutluluk sarsın her bir yanını :) Fotoğraf da ne güzelmiş. İnsanı umutlandırıyor. Yaşasın gökyüzüü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sen de aynı şekilde her anında mutlulukla dolu olursun umarım. :)

      Sil
  4. Ne guzel bir fotograf.Mutlu olmak bizim elimizde.Dedigin gibi farkında olmak çok önemli. Düşün düşün herşey bir yere kadar.Zaman geçiyor ve artık birazda kendimizi düşünmemiz lazım.
    Sevgiyle ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Son zamanlarda bu konuda daha bir farkındalık yaşıyor gibiyim. Hayata tam anlamıyla atılmaya başladığım için sanırım. O yüzden kendi mutluluğumu bırakmamaya karar verdim. :) Sevgiler.

      Sil
  5. Dalgalı ruh halleri hep bu hazan mevsiminden :) Geçer elbette, devir daim ettikçe, güneşli havalar açar içimizi ama siz zaten mutluluğa niyet etmişsiniz :) Dilerim daim olsun..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Mevsim bir yana şu an hayatımdaki değişikliklerde beni sendeletiyor ara ara. Ama her şey gibi bunlarda geçecek biliyorum o yüzden sadece kaygılanıp üzülmeye değmez. Güzel dilekleriniz için de ayrıca teşekkür ederim. Sevgiler. :)

      Sil
  6. Çok hoş ve olumlu bir yazı olmuş, kalemine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Keyif aldıysanız ne mutlu bana. :)

      Sil
  7. merhaba efendim merhaba 😊 güzel Zeynebim de gördüm geldim bir çayını içmeye 😊 bir dost kazanmış oldum 😊 çok keyifli olmuş gerçekten emeğine sağlık dilerim herşey güzel gönlünce olur inşallah sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hoş geldiniz. :) Böyle düşünmeniz beni çok mutlu etti. Güzel dilekleriniz için de çok teşekkür ederim. Hepimizin her şey gönlünce olur inşallah. <3

      Sil
  8. nefis bir kart yapmışsııın gökler ve spor pekiiii iyi geceleer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Benim de baktıkça hoşuma gidiyor bu fotoğraf.

      Sil