Neler Hakkında Yazıyorum?

10 Kasım 2019 Pazar

Kasım Ayı Meydan Okuması 10. Gün - Manzara

Merhabalar.
Geldik mi son güne? Nasıl geçti anlamadan bitiverdi. Ama şahsi fikrim, on gün idealmiş çok da zorlanmadan ve nispeten günü gününe yazarak bitirebildim bu meydan okumayı. Çünkü geç kalınca ya da bitiremeyince üzülüyorum ister istemez.
Bugün son gördüğümüz manzarayı anlatacağız ya da resmini paylaşacağız. Bugün ben gezmelerden eve yeni girdiğim için insanlarla konuşmaktan manzaralara pek bakmadım açıkçası. :D O yüzden eskiden çektiğim fotoğraflardan bir iki tane koyacağım buraya. Zaten hepsi hemen hemen her gün gördüğüm ve mest olarak baka baka geçtiğim yerler.
Bu bizim evimizin girişi. Çok seviyorum bu kapıdan geçmeyi.
Bura da binanın giriş kapısından görüntüsü. Buradan çektiğim yüzlerce resim vardır kesin.
 Ve aynı yerden bir akşam üzeri manzarası.
Yolculuk sırasında yağan yağmur.

Umarım içiniz açılır bu fotoğraflara bakınca.
Bir güzel etkinlik daha bitti. Bu meydan okumayı başlatan ve beni davet eden herkese teşekkür ederim. Çok eğlendim gerçekten. Herkesin birbirinden güzel cevaplarını okumak, onları yorumlamak çok keyifliydi. Daha nice etkinliklerde görüşmek üzere.
Mutlulukla kalın. 

12 yorum:

  1. 10 gün de değil bence 1 hafta tam güzel olacak, bir başkası yapmak isterse aklımızda olsun😊

    Ayy manzarana bayıldım, kapı üstü çiçek süslemeleri beni benden alır zaten😊
    Ama gerçekten de bir sürü fotoğraf çektirirmiş o manzara, ne güzel 😊

    İyi ki katıldın, çok güzel oldu🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Daha nice etkinliklerde görüşürüz öyleyse.

      Sil
  2. evet bir solukta bitti gerçekten 😊🌸 çok güzel ve keyifli oldu. kapısı girişi resmi çok güzelmiş bayıldım 😊 çok güzel kareler olmuş emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  3. Baştan üçüncü fotoğraf tam bir tumblr fotoğrafı, morlu pembeli harika <3.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten onu koyarken senin rengini beğeneceğini düşünmüştüm. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  4. Çok çabuk geçti.Bir sey anlamadik :))
    Yine bulusana kadar hoscakal canım ❤❤

    YanıtlaSil
  5. Merhaba editör yeni keşif ettim

    YanıtlaSil
  6. ay ne güzel yaaa evinizin girişi. mutluluk vallaaa :)

    YanıtlaSil