Neler Hakkında Yazıyorum?

4 Kasım 2019 Pazartesi

Kasım Ayı Meydan Okuması 3. Gün - Seviyorum Dediğin Şeyler

Merhabalar.
Öncelikle bir özürle başlamak istiyorum. Dün nasıl olduysa aklımdan çıkmış bloga yazmam gerektiği. O yüzden bugün iki günü birden yazacağım.

İşleri zamanında yapmayı seviyorum. :D
Gökyüzünü izlemeyi seviyorum.
Yeşili çok çok seviyorum.
Sıcak tutan kıyafetleri seviyorum.
Sohbet ederken içilen çayı seviyorum.
Yalnız başına içilen kahveyi seviyorum.
Film izlemeyi seviyorum.
Uzak doğu ile ilgili şeyleri seviyorum. Ama en çok Kore'yi seviyorum.
Yeni yerler görmeyi seviyorum.
Yabancı dil öğrenmeyi seviyorum.
Otobüs yolculuklarını seviyorum.
Kitap okumayı seviyorum.
Yazı yazmayı seviyorum.
Müzik dinlemeyi seviyorum.
Nakış yapmayı seviyorum.
Hobilerimle uğraşmayı seviyorum.
Sessizliği seviyorum.
Yalnızlığı seviyorum.
Ailemi seviyorum. Özellikle şu an onlara ayrı bir düşkünlüğüm var.
Ütü yapmayı seviyorum.
Yoga yapmayı seviyorum.
Komik videolar izlemeyi seviyorum. Bir şeye gülme standartlarım çok düşüktür. :)
BTS'i seviyorum. <3
SS501'i seviyorum. <3
Zaten bunlar dinlediğim ve hayranı olduğum tek K-pop grupları. Pek K-pop işlerine bulaşmıyorum. Çünkü bulaşınca illaki bağımlısı yapıyor gruplar beni.

Aklıma gelenler bunlar. Kendinize iyi bakın. Hayatta hep sevdiğiniz şeylerle karşılaşın.
Mutlulukla kalın.

6 yorum:

  1. Ortak noktalarımız tabi ki çok fazlaymışş :) Ama Bts dedin kalbimden vuruldum, evet😍 Kpop'a bulaşmıyorum bende ama Bts başka❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa benim içinde öyle. Eskiden beri ismen tanıyorum onları ama hiç dinleyip izlememiştim. Birkaç ay önce Chaby'nin Fake Love söylediğini ve hafiften espri konusu olduğunu görünce bir dinleyeyim dedim. İyi ki de demişim. Artık bir Army oldum ben de :D

      Sil
  2. Canım.keyifke okudum.Benim listemle ortak noktalarımız var😊
    Ütü işinde ben yokum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de sizin listenizi keyifle okudum. Ütü bana güzel geliyor ya. Sıcak bir kere. Yaparken başka işlerle de uğraşıyorum ben hızlıca oluyor gibi. :)

      Sil
  3. işleri zamanında yapınca zaten her şey yolunda gideer her şey seviliir hihim :) üşengeç olsan da zamanında yapıyon demekkiiii güzeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmaya çalışıyorum. En azından zamanı kaçınca kötü hissediyorum. :)

      Sil