Neler Hakkında Yazıyorum?

21 Kasım 2019 Perşembe

10 Yaşıma Mektup

Merhabalar.
Bir süredir yapılan bir etkinlikle karşınızdayım bugün. Sevgili Deeptone herkes yapsın istediği için ben de ne kadar zor da olsa kendimi zorlayıp yazacağım bir şeyler.
Aslında düşününce geçmişteki kendime söyleyecek hiç mi bir şeyim yok diyordum daha sonra bunun on yaşımla alakalı olduğunu anladım. O zamanlar hayatımın süt liman olduğu zamanlardı. O yüzden ne desem pek de bilmiyorum ama deneyeceğim. Hadi bakalım.

***
Sevgili Nurefşan,
Ben senin 23 yaşındaki halinim. Bu mektubu da sana 2019 yılından gönderiyorum. Bu tarz bilim kurgu işlerine pek merakın yok biliyorum ama yine de gelecekten bir mektup almak çok havalı değil mi?
Şu an belki de hayatının en güzel zamanları. Bayburt'ta ailenle, arkadaşlarınla, hayatındaki en iyi öğretmenle geçip gidiyor. Ama maalesef bu sene sonunda size taşınma işi gözüküyor. Yeni yeriniz ise Nevşehir. Hala da orada yaşıyorsunuz bugün.
Başlarda çok üzülüp korksan da bu şehir sana iyi kötü bir sürü şey öğretecek. Öncelikle Bayburt'takilerden bile iyi arkadaşlar edineceksin. Tabi sana büyümenin ne olduğunu öğretecek sözde arkadaşların da olacak. Karakterin burada şekillenecek. Çok iyi insanlarla tanışacaksın. O yüzden kendine stres yapma tadını çıkarmaya çalış.
Sana şöyle yap böyle yap demek içimden gelmiyor. Çünkü hayatın boyunca elinden geleni yaptın. Sadece bir kaç küçük tavsiyem olabilir.
Keman kursunu bırakma. Üniversite sınavı önemli olabilir ama hala aklımın bir köşesinde kursa gitme hayali var.
Lise de İngilizcen iyiydi ama sonradan çok boşladın. Yapma böyle şeyler. Şimdi başını ağrıtıyor.
Tercih zamanı bilmiyordun ama yakın zamanda bir bölüm öğrendin. Endüstriyel tasarım. Üniversite tercihlerinde göz önünde bulundur. Şu an ki bölümünden daha çok ilgini çekiyor şu an.
Son olarak da aileni çok çok sev. Onların yanında olduğun kadar hiçbir yerde mutlu olamazsın çünkü. Her zaman seni mutlu eden şeyleri yap.
Mutlulukla kal.

16 yorum:

  1. Bilim kurgu değil ama hayatın ta gerçeği
    Zaman geçiyor hemde su gibi
    Ne olursa olsun geriye bir tebessüm kalıyor
    Önemli olan sevmek sevilmek kırmadan dökmeden yaşayabilmek...
    Samimi mim için editöre teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru söylemişsiniz. Teşekkürler. :)

      Sil
  2. Çok güzel oldu bu mektuplar ya çok sevdim herkesin yazdıklarını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de başkalarınınkini okurken çok keyif alıyorum. Kendiminki pek içime sinmedi ama. Teşekkürler. :)

      Sil
  3. Ne güzel bir mektup :)
    Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş bir mektup olmuş, özellikle üniversite tercihini iyi değerlendirme konusu. Aynı şeyden bende muzdaribim iyi anlıyorum seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür tamamen uyumsuz olduğum bir bölüm değil ama daha başka alanlarda aklım kalıyor. Ama bir bölüm bitirmek her şey bitti demek de değil. Ne zaman olursa olsun istediğin şeylerin peşinden gitme fırsatın var bence. Umutsuzluk hissetme. :)

      Sil
  5. Güzel bir mim daha. Hep deriz ya geçmişe gitsek farklı yapacaklarımız var diye. Bunu fısıldamak, yaşamak güzel olmuş. Beğendim mektubunu kendi 10 yaşına, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir etkinlik olmuş, sana en güzel öğüdü kim verebilir ki tabi sen. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. ah ingilizce evet evet sıkı tutsun hihi :) keman da tabiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zamanlar geçti ama belki ileride tekrar denerim kemanı. :) Teşekkür ederim.

      Sil
  8. iyi geceleer geçerken bi uğradııım :)

    YanıtlaSil