Neler Hakkında Yazıyorum?

5 Kasım 2019 Salı

Kasım Ayı Meydan Okuması 5. Gün - Olmak İstediğin Yer

Merhabalar.
Meydan okumanın yarısına geldik bile.
Bugün şu anda olmak istediğimiz yerin hayalini kuracağız birlikte. Ben bugün Adana yolcusuyum o yüzden kesinlikle evimde kalmak isterdim. Hele ki son günlerde aşırı bir yorgunluk var üzerimde. Sıcacık, battaniye dolu bir yatağa sokulup uyumak istiyorum. Sonra o yataktan hiç kalkmadan saatlerce dizi izlemek, kitap okumak istiyorum. Bir el şıklatması ile abur-cubur ve kahve, sıcak çikolata gibi şeyler de gelse hiç fena olmaz. :)
Kısacası tüm gün yatıp tembellik yapacağım bir yerde olmayı hayal ediyorum şu an ama böyle bir imkanım olmadığı için şimdi bir kahve yapıp ayılmaya çalışacağım.
Bugünkü yazı kısa olacak. Dediğim gibi yolcuyum bugün. Yarın yazabilir miyim bilmiyorum ama bir sonraki gün telafi ederim.
Mutlulukla kalın.

8 yorum:

  1. Yorgunluğun kurdurabileceği hayal de böyle olurdu zaten :)
    Belki de Adana yolculuğu bu hayalden daha iyi gelecektir sana, sonuçta tebdil-i mekanda ferahlık varmış ya :)
    İyi yolculuklar diliyorum ve iyi gelmesini de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gittim geldim bile. Cevap veremedim yoğunluktan kusura bakma. Bu sıralar öyle ya çok yorgun ve tembellik etmek isterken buluyorum kendimi. İş çok ama ne yapacağım bilmiyorum bakalım. Geç olmadan çalışmak lazım. Teşekkür ederim yorumun için. :)

      Sil
  2. dizi battaniye aburcubur işte hayat. bu gece onu yapıyom. dizi de shadow hunters, vampirikli :)

    YanıtlaSil
  3. Ya tabiki bazen hayatta düzenimizin dışına çıkmamız gerekiyor
    Yemek Tarifleri

    YanıtlaSil
  4. Orasi oyle ama insani cok yoruyor.

    YanıtlaSil