Neler Hakkında Yazıyorum?

29 Mayıs 2020 Cuma

Mary Stayed Out All Night - Dizi

Merhabalar.
Bu sıralar bloggera hiç vakit ayıramadım. Sizlerin yazılarını da okuyamadım. Çok farklı bir haldeydim hem meşgul hem de yorgun hissediyorum şu günlerde. Yine bir retro olayları falan var sanırım. Neyse eskiden izlediğim dizilerden bir tane daha yazayım dedim uyku tutmadı çünkü.
Yine bir Jang Geun Seok dizisi. Moon Geun Young ile baş rolü paylaşıyorlar. O kadar severek izlemiştim ki bu diziyi. Hala yeri ayrıdır. Dizide tüm klişeler var ama hiçbiri klişe içinde kalmıyor hepsi farklı sonuçlanıyor. Spoiler bölümünde hepsini anlatacağım. Bu arada Kim Jae Wook'da ikinci erkek dizide. Eskiden beri dizi izlmenin en güzel yanı da bu. Şimdilerde milletin ölüp bittiği kişileri yıllardır tanıyor olmak ve en acemi hallerini bile görüp gelişimlerine şahit olmak. Havamı da atayım. :D
Hadi konusuna geçelim. :) Wi Mae Ri hayırsız babası yüzünden hayatı borçlarla geçen, kaçıp saklanmaktan ne okula gidebilmiş ne de bir düzen kurabilmiş biridir. Kang Mu Kyul ise müzisyendir. Salaş bir hayat süren hafif serseri biridir. Mae Ri ile karşılaşır ve arkadaş olurlar. O sırada Mae Ri'nin babası da eskiden yakın arkadaşı olan birinin oğluyla kızını evlendirmek ister. Bunun üzerine Mae Ri, Mu Kyul'dan yardım ister ve adama onunla evli olduğunu söyler. Babasının arkadaşının oğlu çok zengin biridir. Borçlarını ödenmesi için evliliğin olmasını isteyen babası kızının ikisi ile de görüşüp öyle kara vermesini ister ve bu üçlünün garip ilişkileri başlamış olur.

***Spoiiiiii***
Şimdi klişerleri sayıyorum ve neden farklı olduklarını da açıklıyorum.

1- Kızımızın salaş ve kimine göre 'bakımsız' bana göre harika tarzı son bölümde bile değişmiyor. Öyle kendini sevmiş ve öyle giyiniyor. Ben açıkçası Jang Geun Seok ve Moon Geon Young'un tarzına bayıldım bu dizide. Bayılıyorum böyle kıyafetlere. Salaş, oradan buradan sarkan kumaş parçaları, bereler, atkılar ha-ri-ka! Ayrıca kaldıkları stüdyo-depo karışımı yer benim hayallerimin evi. Hep öyle bir yerde yaşamak istedim. İzlerken bunlar nasıl ısınıyor diye düşünsem de zaten yatağa bile montla yattılar yani cevap ısınamıyorlar. :)

2- Dizide çocukluk aşkı mevzusu var. Kızımız ve ikinici erkek çocukluktan tanışıyorlar ama kız çocukluk aşkını değil birinci erkeği seçiyor. Bence bu yıkılan en büyük klişe.

3- Unutulmayan eski aşk da var dizide. Normalde birinci erkeğin kafası karışıp kızı eski sevgilisi için üzmeliydi ama Mu Kyul o kıza hiç yüz vermiyor. Kız yine kıskanıyor ama sonuçta erkek o kız yüzünden onu yüz üstü bırakmıyor.
***

klişeler bu kadardı. Ama dizinin her kısmı da muhteşemdi. Ben bu dizileri yazdıkça yeniden izlemek istiyorum ya. Olmaz böyleee. Zaten birkaç tane eski dizi buldum, indirdim. Şu ders yoğunluğu bitsin izleyeceğim. O kadar sabırsızlanıyorum ki. Alnımın akıyla bu dönemi kapatabilirsem kendimi bir süre bilgisayarıma zincirleyeceğim. :D
Benden bu kadar. Bu arada dizinin ost'larını dinlemeyi unutmayın. Şu an dinliyorum ve bulutlardayım. -hi-hii..
Mutlulukla kalın.

7 yorum:

  1. heey en sevdiğin beş yabancı dizi mimi var yapsanaaaa yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa haberim yoktu görmemişim bakayım o zaman. :) Teşekkürler haber verdiğin için. :)

      Sil
  2. Jang Geun Suk, oyunculuğu güzel bu dizisini çok sık gördüm ama seyretme fırsatım hiç olmamıştı, Filmlerinden de favorim You're my Pet, bayağı eğlenceliydi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o film çok güzel gerçekten. Teşekkürler yorumunuz için. :)

      Sil
  3. son yazımdaki animelere bi baaak :)

    YanıtlaSil