Neler Hakkında Yazıyorum?

16 Mayıs 2020 Cumartesi

Missing You - Dizi

Merhabalar.
Eski dizi-film yazılarımıza devam ediyoruz. Bu kez anılar anılar diyerek sizi Missing You dizisine götürüyorum. Kore dizisi izleyenlerde gördüğüm bir kesim var. Bu kişiler var gücüyle dramdan kaçıyorlar. Aslında bu tür Kore dizileri ciğerimizi söküp, kalbimizi paramparça ettiği için izlemek istememekte haklılar. Ama duygusal olarak yıkımların bağımlısı olan ben hep dram dizilerine atlıyorum tabi ki. Bu da yıllaaaar yıllar önce, belki lise bir belki lise iki, anneannemlere tatile giderken tablete arşivlediğim ve her gece yatağın altında izleyip zırıl zırıl ağladığım bir dizi.
Konusunu hemen hemen herkesin bildiğini var sayıyorum ama yine de kısaca yazayım. Han Jung Woo ve Lee Soo Yeon çocukluktan beri çok yakın arkadaşlardır. Lee Soo Yeon okulda dışlanırken tek yanında olan kişi Han Jung Woo'dur. Bu iki gencin arkadaşlıkları çok geçmeden çok masum bir aşka dönüşür. Ancak başlarına gelen bir felaketle ayrılırlar. Lee Soo Yeon ortadan kaybolur. Herkes öldüğünü düşünürken büyüyüp polis olan Jung Woo buna inanmaz ve her yerde onu arar. Bir gün ikili karşılaşırlar ama karşısındaki kadın Lee Soo Yeon değildir. Ona tıpa tıp benzeyen farklı isimde biridir.
Şimdi de benim düşüncelerime geçelim. Ah ah ne çok ağladım ben bu çocuklara. İçim parçalandı her seferinde. Hele o kaçırıldıklarında olan sahneler. Soo Yeon'u çekip çıkarıp sarılmak istedim her ağladığında. Senaryodaki her şey çok güzel kurgulanmıştı bence. Özellikle birbirlerinin bildiği ufak hatıralar çok anlamlıydı. Mandal gibi ya da duvara yazı yazmaları gibi. Ben ikinci erkeği de sevdim diye hatırlıyorum. Aralarına girdiği için elbet kızdığım oldu ama o da mağdurdu sonuçta. Kısacası büyüklerin hatalarını yıllar boyu ödeyen acı dolu çocukları izliyoruz bu dizide.
Dizinin müzikleri de harika. Hala arada dinlerim. Hele bu şarkı... Aç, dinle dinle ağla öyle etkiler beni.
Evet belki hala izlemeyenler vardır bence çok güzel bir dram dizisini kaçırıyorsunuz. Hazır yeni dizilerde iş yok nerede o eskiler diyorken şans verin derim. Spoi vermedim bence yazıda o yüzden uyarı koymuyorum yani gönül rahatlığıyla izleyin. :)
Ay arkada ost'ları çalıyor. Magic Castle. Jung Woo hep alarm kuruyordu bu şarkıyla.
Bu yazılar kötü oldu ya hepsini yeniden izleyesim geliyor. Olmaz ama benim ders de çalışmam lazım.  :D
Neyse çenem düştü ben artık burada bitiriyorum. İzlemek isteyenlere iyi seyirler, izleyenleri de yorumlara beklerim hatırladıklarınızı yazarsanız ben de hafızamı tazelerim belki sohbet ederiz. :)
Mutlulukla kalın.

12 yorum:

  1. Dramdan kaçanlardan biri de benim. :D
    Ama diziyi tekrar izleyecek kadar sevdiysen şans verebilirim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben beğenerek izlemiştim. Şimdi vakit sıkıntısından baştan başlamam ama yeniden olayları hatırlayacak kadar göz atmayı isterdim. Ama işte zaman o kadar boş vaktim yok ne yazık ki. :) Genel olarak kaliteli bir dizi olduğunu düşünüyorum. Ama çok hüzünlü çok kötü etkiliyorsa bulaşma derim. :)

      Sil
  2. Dram türünden köşe bucak kaçanlardan biriyim bende :)) Kore dizilerinde garip bir şekilde romantik komedi de açsanız bir şekilde drama bağlıyorlar ve bu biraz yoruyor açıkçası :(( Konusu güzelmiş dizinin adını hatırlıyorum, seyretmedim sanırım. Listeme alıyorum, eğer bir gün ağlamak istersem diye... teşekkürler yazı için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onlarda da bizdeki gibi ağlama üzerinden reyting alma durumu var. :D Rica ederim. :)

      Sil
  3. ooooo pekiiii bu da izlenir teşekkürleer. bu öncekinden de daha iyi gibii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu açık ara daha kaliteli. Umarım beğenirsin. :)

      Sil
  4. son yazımdaki filmlere bir bak hepsi süfeer :)

    YanıtlaSil
  5. Tamamen dram olan dizilere pek yanaşmıyorum ama içinde çeşni olarak dram varsa da bayılıyorum, böyle de garibim :D Diziyi hiç duymamıştım ama merak ettim, damardan giresim gelince bakacağım bir dizi :)))
    Teşekkürler^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sadece dram olanlar insanı mahvediyor. Ama ben seviyorum öylelerini de. İzlersen beğenirsin umarım. :) Rica ederim.

      Sil
  6. Sanırım yaşlandıkça iyice mızmız bir izleyici oldum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demeyin oyle. :) Ben de zamanla daha seciciyim. Neyi sevip sevmeyecegimi biliyorum cunku. Bence siz de oylesinizdir. :)

      Sil