Neler Hakkında Yazıyorum?

13 Mayıs 2020 Çarşamba

Loveholic - Dizi

Merhabalar.
Biraz eskilere gidip önceden izlediğim dizi filmler ile ilgili birkaç şey yazmaya karar verdim. Severek izlediğim ama nedense yazmadığım çok şey var. Anladım ki uzun uzun yazmayı planladığımda üşenip vazgeçiyorum. Bu yüzden nispeten kısa tutup en azından blogumda sevdiğim işlere yer vermeyi düşünüyorum.
İlk dizimiz 2005 yapımı bir Kore dizisi olan Loveholic.
Lee Yool Joo hayatı çoğu kişiye göre iyi olan biridir. Bir lisede öğretmenliğe başlamıştır, onu seven savcı bir erkek arkadaşı vardır, hayatında her şey yolunda gözüküyordur. Çalıştığı lisede bir sınıfa rehber öğretmen olarak görevlendirilmiştir. Bu sınıfta da okulun en belalı çocuğu Kang Wook vardır. Öğretmeni olduğu için ona göz kulak olmak isteyen Yool Joo, Kang Wook ile zaman geçirdikçe ikili birbirlerine karşı bir şeyler hissetmeye başlar. Hem bulundukları konum hem de Yool Joo'nun sevgilisinin olması onları engelleyemez. Ancak bir gün Kang Wook okuldaki başka bir çocukla kavgaya karışır. Öğretmenleri olarak Yool Joo olaya müdahale etmek ister ancak çıkan arbedede yanlışlıkla diğer öğrencinin ölümüne neden olur. Uyku hastalığı diye bir hastalığa sahip olduğu için olayın etkisiyle bayılır ve olanları hatırlamaz. Kang Wook olayı üstlenir ve hapse girer. Beş yıl sonra hapisten çıkan Kang Wook pek çok şeyin değiştiğini görür. Yool Joo nişanlanmıştır ve işini değiştirmiştir... Daha sonra Kang Wook'un onun için yaptıklarını öğrenen Yool Joo hayatını yoluna koyması için ona yardım etmek ister. Bu sırada da ona olan hisleriyle baş etmeye çalışır. Diğer karakterlerin de hikayeye dahil olmalarıyla bu acı verici aşkın hikayesine şahit oluruz.

Açıkçası konunun ayrıntılarını pek hatırlamıyorum ama içimi burkan bir dizi olduğunu hatırlıyorum. Müziklerini hala dinlerim. Öğretmen öğrenci aşkı Asya'da sıkça işlenen bir konu. Ben pek sevmesem de bu dizide çok naif bir şekilde ele alındığını söyleyebilirim. Zaten sadece ilk birkaç bölümde görüyoruz bunu daha sonra ikisi de yetişkin birer insan oluyorlar.
Adının loveholic olması ne kadar acı verici de olsa birbirlerini sevmeyi bırakamamalarından dolayı sanırım ve çok uygun gerçekten dizinin atmosferine.
Dizi oldukça eski olduğu için Kore dizisi izleyicilerine zaman zaman sıkıcı gelebilir ama ben eskiden izlediğim için ve geçmiş dizilerim de buna benzer olduğu için beni çok etkilemişti. :) Yine de bir fan videolarına göz atıp izleyip izlememe kararını verebilirsiniz. Eminim izleyen çoğu kişi de benim gibi sevmiştir. Dram ağırlıklı işleri seviyorsanız, benim gibi izlerken kalbim ağrısın onlar yerine ben burada acı çekeyim diyenlerdenseniz şans verin derim. :D
Mutlulukla kalın.

12 yorum:

  1. Hiç görmedim bu diziyi. Bi aralar baya hakimdim oysa ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de nasıl denk geldim hatırlamıyorum. Pek popüler değil sanırım zaten.

      Sil
  2. Eski Kore dizilerini daha çok seviyorum sanırım, buna bakacağım. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  3. tavsiyene kulak verelim bakalım :)

    YanıtlaSil
  4. hımmsss alayım listeye bilmiyoduuum :) nasıl yetişcez dizilere yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten. Ben bir de başka ülkelere dadandım ki hiç bitmiyorlar. :)

      Sil
  5. mutlu mu bitiyor peki sonu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef şu an tam hatırlayamıyorum ama büyük ihtimalle mutluydu. Daha doğrusu klasik kdrama sonları gibiydi.

      Sil
  6. Nereden izleyebilirim yardımcı olurmusunuz koreanturk 'te bile yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu linkte İngilizce altyazılısı var. https://watchasian.pe/drama-detail/loveholic
      Bu da Korenturk'teki Türkçe altyazılısı https://www.koreanturk.com/loveholic-1-bolum-izle.html
      İyi seyirler.

      Sil