Neler Hakkında Yazıyorum?

1 Haziran 2020 Pazartesi

5 Yabancı Dizi Mimi

Merhabalar.
Sevgili Deeptone'un çağrısıyla haberdar olduğum bir mim için geldim bugün. Onun yazısını okumak için sizi buraya alalım. Bir süredir bloglara gidip okuyamıyorum ne yazık ki. Bir kere ipin ucunu kaçırınca da herkesin yazıları birikti. Bir yandan ödevler, uzaktan dersler, online sınavlar derken kalan vaktimde de olabildiğince bilgisayardan uzak olmak istiyorum. Ama fark ettim ki telefon ve bilgisayar tamamen beni ele geçirmiş. Onlarsız da yapacak çok aktivitem olsa da onlarla olunca daha bir mutlu daha bir heyecanlı oluyorum. Umarım yakın zamanda bu bağımlılığım azalır.

Mim şöyle; hayatınız boyunca sadece beş dizi izleyecek olsanız bunlar hangileri olurdu?
Belki film olsa daha kolay cevap verebilirim gibi geldi soruyu görünce. Çünkü dizilere nazaran filmlerde vazgeçilmezlerim var. Ama dizilerde başta güzel olsa da sonunda illa ki bir şeyler bozuluyor ve ilk baştaki heyecanım kalmıyor. Hatta çoğu diziyi tahmin edebildiğim için sonunu geciktirerek izliyorum. Öyle yarım kalıp izlenmeyi bekleyen çok dizim var.

İlk olarak Secret Love Affair dizisini seçeceğim. Yoo Ah In muhteşemliği ile mest olduğum bir dizi. Bir de piyano var ki tüm muhteşemlikler bir arada diyebilirim. Dizi adı üstünde bir yasak aşkı anlatıyor. Benim en sevdiğim konulardan biridir yasak aşk konusu. Özellikle bu konudaki dizi-film-kitap-müzik ne varsa el atarım görünce.

İkincisi ise American Horror Story. Bloga yazmıştım zaten bu diziyi. En sevdiğim Amerikan dizilerinden.

Üçüncüsü Before We Get Married. Harika harika harika. Hikayesi, oyunculuklar, müzikleri, dekorları, kıyafetleri daha ne sayabilirim bilmiyorum ama hepsi hepsi harika. En sevdiğim dizilerden kendileri.

Dördüncü Clannad. En sevdiğim animeyi koymazsam olmazdı. O kadar duygu dolu ki cesaretim olsa yeniden başına geçip izleyeceğim.

Beşincisi Gray Rainbow. Bir Tayland dizisi. Kendisi bl türünde ve bence bu türde izlediğim en anlamlı dizi. Derdini o kadar güzel anlatan bir dizi ki. Karakterlerin hislerini tamamen içinizde hissediyorsunuz. Bitirince hüngür hüngür ağladığım tam sakinleştim derken dizi müziğini dinleyip yeniden ağlamaya başladığım bir dizi. Şimdi bile açsam her sahnede ağlayacağıma eminim. Beni çok etkiledi.

Evet benim beşlim böyle. Başta farklı düşünyordum ama gerçekten favori beşlim varmış. :) Yine de umarım hayatımız boyunca aynı şeyleri yapmak zorunda kalmayız da hep farklı şeyler izler, dinler, tecrübe ederiz. Bu sıralar hayatımda değişiklik isteği ile doldum. Umarım yanlış kararlar vermem ama sıkıldım aynı şeylerden. Bakalım neler değişecek neler aynı kalacak?
Siz de bu güzel mimim yapmak isterseniz yorumlarda belirtmeyi unutmayın.
Mutlulukla kalın.

15 yorum:

  1. Çok zor bir mim :( Seçtiğin dizilerin hiçbirini bilmediğimi fark ettim, Yoo Ah In dizisini aldım listeye :)

    YanıtlaSil
  2. kore dizisi hiç izlemedim önerilerini not aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlamak için ağır olabilir ama bu dizi. Normal Kore dizilerinden biraz farklı sonrasında aynı tarzda bulmak zor olacaktır. Bunu göz önüne bulundurun derim. :)

      Sil
  3. Yaa hiçbirini bilmiyormuşum bakacağım ama :)

    YanıtlaSil
  4. beşini de izlemedim. hepsini aldım listemeeee :) saol yaa özellikle clannad içiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bitanem benim. <3 Beğenirsin umarım. :)

      Sil
  5. Ben bunların hiçbirini bilmiyormuşum :)

    YanıtlaSil
  6. Öyle bence de. :) Teşekkürler yorumun için. :)

    YanıtlaSil
  7. Hiçbirini izlemedim hatta denk gelmedim bile, dizi zevkimiz farklı sanırım ondan olmalı :)
    Zor bir mim gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir ben daha çok Uzak Doğu yapımlarını takip ediyorum. :) Evet zor şimdi bile şunu mu yazsaydım diye düşünüyorum. :D

      Sil
  8. Mad Men, Mad Men, Mad Men, Mad Men, Mad Men... Benim ilk beşim:)
    Bu arada... Derslerde başarılar. Dersleri, ödevleri halledince zevkli uğraşlara tekrar vakit ayırırsın nasıl olsa:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanki bir dönem ilk bölümünü izlemiştim diye hatırlıyorum ama emin değilim. Bu kadar sevdiyseniz araştıracağım nasıl bir diziymiş. Teşekkür ederim. :) Umarım biter de bir an önce tatil yaparım biraz. :D

      Sil