Neler Hakkında Yazıyorum?

6 Haziran 2020 Cumartesi

5 Anime Mimi

Merhabalar.
Birkaç gün önce yaptığım mimin anime versiyonu ile geldim bugün. Sade ve Derin blogu sayesinde gördüğüm bu mimi cevaplamak için çok heyecanlıyım. Onun yazısını okumak için buraya tıklayınız. :)
Çizgi film ve anime çok severim. Yeni bir çizgi film gördüysem mutlaka izlemek isterim. Ben mutlu ettiği gibi çoğu zaman ağlatma gücüne de sahiptirler.

İlk olarak hayatımda ilk hatırladığım animelerden biri olarak Ay Savaşçısı'nı seçiyorum. Çoğu bölümü şu an hatırlamıyor olsam da tüm çocukluğum onunla geçti ve ben hala çok ama çok seviyorum bu animeyi.

İkinci olarak, Clannad olmadan olmazdı. Belki de en sevdiğim anime bu. İstediğim her şey var içinde. Yeniden izleme konusunda çok fazla istekle doldum şu günlerde. Okul bitsin baştan izleyeceğim.

Üçüncü olarak da dün izlediğim 5 per Second. O kadar güzeldi ki. 1 saatlik bir anime olsa da çok duygu doluydu. Sonunu başından tahmin ederek izlesem de yine de beni duygulandırmayı başardı. Yürek burkan hikayeleri ben çok seviyorum. Siz de seviyorsanız mutlaka şans verin derim.

Dördüncü olarak benim havalı Sakamoto'mu seçiyorum tabii ki. Sakamoto desu ga? çok sevdiğim ve izlerken keyif aldığım bir animeydi. Hayatımda yer edinen bir karakter oldu Sakamoto da. O yüzden bu liste de olmalıydı.

Beşinci, hmm.. düşünelim bakalım. Ne olabilir?
Sukitte na yo? -Hayır o kadar da vaz geçilmez değildi.
Lovely Complex? -Bİr dönem sıkılıp bırakmıştım o da olmaz.
Tonori no Kaibutsu kun? -Iıı, onu da yarım bıraktım. Bir dönem bir şeyler izleme konusunda berbattım.
Ookami Shoujo to Kuro Ouji? -Yok mangasını sevdiğim için izlediğim bir animeydi. Mangası Favorim olsa da animesi ortalamaydı.
Kaichou wa Maid sama? -İzlerken sevdiğimi hatırlıyorum ama buhran dönemine geldiği için yarım kalmıştı, o da olmaz.
Ah buldum buldum. İtazura na Kiss. :D Lisede en yakın arkadaşımla izlemiştim. Tabii ben o zamanlar Playfull Kiss'i yeni bitirmiş taze bir Kore hayranıydım. Hemen arkadaşımla animeye başlamıştık. Şarkılarını falan ezberler birlikte yalan yanlış söylerdik. :D

Evet beşinci de zorlansam da bir şekilde beş animeyi de seçebildim. Aslında Death Note da koymak isterdim ama Şu an kaldığım bölümü atlatamadığım için izlemeye ara verdim. Kardeşim hadi izleyelim diye beni sık sık darlasa da daha vakti var onun.
Siz de bu mimi yapmak isterseniz yorumlarda belirtmeyi unutmatın. Umarım önerilerimi seversiniz.
Mutlulukla kalın.

11 yorum:

  1. Anime izlemek istiyorum ama bir türlü kısmet olmadı.Bunları da not alıyorum izleyeceğim zaman aklımda bulunsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsiniz. :)

      Sil
    2. Çok fazla önerimsi şey aldım buradan, teşekkür ederim. Yazını da çok sevdim, samimi yazmışsın :) <3

      Sil
    3. Rica ederim. :) Ben teşekkür ederim asıl güzel yorumunuz için. :)

      Sil
  2. hihihih seçmek çok zor değil mii :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de çoğu işin magasını okudum animesini izlemedim. Manga daha çok hoşuma gidiyor nedense. Daha incelikli oluyor ve uzun sürdüğü için farklı olayları da görüyoruz. Lovely Complex çok komikti ben severek izlemiştim. Kimi ni Todoke'nin filmini ve mangasını biliyorum ama animeyi izlemedim. Umarım beğenirsin. Benim çok sevdiğim animelerdir hepsi de. :)

    YanıtlaSil
  4. ay savaşçısı birçoğumuzun favorisi :D ismini duyunca bile gözlerimden kalpler çıkıyor :) 5 per Second çok çok güzeldi diğer söylediklerini hiç bilmiyorum ve ölüm defteri de bir efsaneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepimizin cocuklugu ay savascisi. :) Tavsiye ederim digerlerini de cok guzeller bence. :)

      Sil
  5. Ay savaşçısı ilk göz ağrım :)) Clannad animesinin çok iyi olduğunu biliyorum ama sadece 1 2 bölüm izleyebilmiştim. Yanlış bir zamanlamaydı sanırım. Mutlaka izlemek istediklerimden. İzleyeceğim en kısa zamanda. Sakamoto desu ga animesini duymamıştım, attım listeye. Ookami Shoujo to Kuro Ouji? konusunda aşırı kızgınım. Şahane bir mangaya sahipken animenin böyle olması ve yarım kalması.. Keşke 2. sezon gelse de güzelce tamamlansa seri animede. O kadar zaman geçmesine rağmen hala mangasını okuyorum arada açıp açıp. Itazura na Kiss ise sevdiklerimden. Bu listeler ne güzel oldu yahu, yeni şeyler keşfediyoruz ve paylaşıyoruz. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler. Ben de animeye kızgınım gidip en kötü yerleri anime yapmışlar. Mangayı hala okuyorum ben de. Çok keyifli. Umarım beğenirsin önerilerimi. Bence de çok güzel oldu. Teşekkürler. :)

      Sil