Neler Hakkında Yazıyorum?

9 Haziran 2020 Salı

The Half of It - Film

Merhabalar.
Yakın zamanda izlediğim bir filmi anlatacağım bugün sizlere. Netflix yapımı bir film ve bence çok tatlıydı.
Konusu; Ellie Chu babası ile Çin'den Squahamish'e taşınmış ve burada bir hayat süremeye çalışan bir lise öğrecisidir. Derslerinde başarılı olduğu için para karşılığı diğerlerinin ödevlerini yapıyordur. Çinli olduğu için uğradığı alaylar, babasının İngilizce konuşamamasından dolayı depresyona girmesi ve ilgilenmek zorunda olduğu görevler arasında koşuşturup duran biridir. Bir gün okul takımından Paul isimli bir çocuk ondan aşk mektubu yazmasını ister. Başta kabul etmese de mecbur kalınca yapmayı kabul eder. Kabul etmemesinin sebebi mektubun yazılacağı kişidir. Aster Flores. Aster kasaba rahibinin kızıdır. Tüm kasabanın gözdesidir. Çok iyi, çok güzel, çok mükemmel görülen biridir. Ve Ellie de onun mükemmel olduğunu düşünür. Zamanla bir mektup, mektuplara dönüşür. Bu süreçte hem Paul ve Ellie birbirlerini tanıyacak hem de diğer yarını bulmanın ne demek olduğunu anlayacaklar.
Filmde Ellie'nin babası sürekli film izliyordu ve bu filmlerden biri de Ek Villian isimli Hint filmiydi. :) Bunu görünce çok sevindim çünkü benim de çok sevdiğim bir filmdir.

Asıl filmimize gelecek olursak ben filmi gerçekten sevdim. Çok güzel replikleri olan bir filmdi. Özellikle Ellie'nin edebiyatta iyi olması harika metinler çıkarmış ortaya. Anlamlı sahneleri olan tam bir gençlik filmi diyebileceğimiz bir film. Keyifli vakit geçirip, ara ara kahkaha atıp, sonunda da sakince tebessüm edeceğiniz bir film olduğunu düşünüyorum. Ben karakterleri de çok sevdim. Ama en çok Ellie ve Paul'u. :) Bu arada filmde adı geçen kasaba hayali bir kasabaymış. Böyle olan filmleri ben daha çok seviyorum nedense. Kendilerine ait bir evrendelermiş gibi geliyor.
Umarım şans verir ve beğenirsiniz. İzlediyseniz yorumlarda sohbet de edebiliriz dilerseniz.
Mutlulukla kalın.

16 yorum:

  1. Filmi ben de izlemek istiyordum sonra birinde kötü yorum görünce listemin en sonuna attım :( Sen de beğenmişsin biraz daha öne çekebilirim o zaman. Teşekkürler güzel yorumun için :)

    YanıtlaSil
  2. tımıms piki tişkirs izliyiciğim :)

    YanıtlaSil
  3. Ya teşekkür ederim. <3 Umarım beğenirsin. :)

    YanıtlaSil
  4. Hic dikkat etmedim bakayim. Zaten komplo teorileri bir suru. Ben artik bosverdim. Hicbir sekilde kontrolumuzun olmadigi bir dunyadayiz. Ne oluyorsa bir sekilde kabul ediyorum. :|

    YanıtlaSil
  5. Hiç görmemiştim, iyi ki yorum yazına denk geldim. Ben de etkileyici diyaloglar üzerine kurulmuş filmleri çok seviyorum, repliklerin güzel olması bu yüzden filmi izleme listeme soktu :') konusu da ilginçmiş, yorumun için teşekkürler :')

    YanıtlaSil
  6. Mektuplaşmalar çok nostajik kaldı mı böyle aşklar. İzleyeceklerime ekledim. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paul böyle biri zaten. Filmdeki en güzel ayrıntı da bu. :) Rica ederim.

      Sil
  7. Filmi Netflix de görmüştüm bende ama emin olamamıştım. Sen beğendiysen tamamdır. Alıyorum hemen listeye :)

    YanıtlaSil
  8. aa merak ettiim :D mektuplar varsa çok güzeldir zaten :) hayali kasaba olması fikrini de sevdim gerçekte olmayan mekanlar daha hoş oluyor yazarken okurken ve izlerken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkürler, umarım beğenirsin. :)

      Sil