Neler Hakkında Yazıyorum?

7 Haziran 2020 Pazar

5 Film Mimi

Merhabalar.
Daha önce yaptığım 5 favori dizi ve animeleri seçtiğimiz mimlere bir de film versiyonunu yazmak istedim. Daha önce bu mim yapıldı mı bilmiyorum eğer yapıldıysa yorumlarda belirtirseniz sizin sitenize yönledirme eklerim. (Buraya yorum üzerine gelen bir sayfa bırakıyorum. Kafa Dergi'nin sahibi 5 dizi mimini başlatmış. Siz de gidip okuyabilirsiniz. :) Ve siz de favori 5 filminizi yazmak isterseniz yorumlarda belirtin gelip okuyayım.

Kesinlikle ilk seçeneğim Glück. Nedense bu filmi unutamıyorum. Çok sevdiğim bir film. Özellikle sonunun bana verdiği his beni çok mutlu ediyor. Hep karakterlerin geleceğini hayal ediyorum.

İkincisi belki de çoğu kişinin çok sevdiği bir film olan Chungking Express. Yönetmenin tüm filmlerini çok sevsem de bu filmi daha bir özel benim için.

Üçüncü sırada Kırık bir Aşk Hikayesi. Çok hoşuma giden bir filmdi. Eskilerden ve bizden bir şey de olsun istedim.

Dördüncü Better Days. Çok sevdiğim ve blogda bolca bahsettiğim bir film. :) O kadar hoşuma gitti ki. Bu filme rakip olarak Soulmate olsa da Better Days daha ağır bastı o yüzden kazanan o. :D

Beşinci film yine zor bir seçim olacak gibi. Pek çok seçenek aklıma gelse de ben Once filmini seçiyorum. Çok naif, çok gerçek ve çok harika müziklere sahip bir film. O yüzden onu seçmezsem içim rahat etmeyecekti. :)

Filmleri de böyle seçtim. Seçim parametrelerim sanatsal olarak kalitesi değil de bana hissetirdikleri olduğu için çok daha harika filmler olsa da ömrüm boyunca izlemek istediğim beşli bu şekilde olmalı gibi geldi bana. Umarım hoşunuza gider.
Mutlulukla kalın.

10 yorum:

  1. Aaa, benim dizi miminin yazısına bakayım hemen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz mi baslatmistiniz hemen ekliyorum o zaman. :)

      Sil
  2. hımmm gluck filmini seven ilk seni duydum ben de çok seviyom ama pek bilinmeyen bir film buu çok sevindim sevmeneee :) kırik bir aşk şu eski türk filmi de miii :) once ne güzel film amaa :) better days hatırlamadım bi bakıyom. chunking eveet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben de çok sevindim. Çok güzel gerçekten. Evet eski Türk filmi Kadir İnanır ve Hümeyra var. Better Days harikadır. Yazdım onu da okumak istersen blogda var. :)

      Sil
  3. Allah'ım bir sürü mimlerrr! :) İzlemediklerimi not aldım, benim de aklımda bulunsun yapayım bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle ya gerçekten her şeyden bir sürü güzel seçenek var. Ben de yetişemiyorum ama hoşuma gidiyor yeni şeyler görmek. Umarım beğenirsin. :)

      Sil
  4. Hiçbirini izlememiş olmak üzdü beni ama hemen not aldım birkaçını :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun hepsine yetişemeyiz. İzlersiniz bir gün. Umarım beğenirsiniz. :)

      Sil
  5. Merhaba :)
    Yeni olduğum için kendi kendimi mimledim.
    Aşağıya linkini bırakıyorum :)

    https://kelimezade.blogspot.com/2020/06/5-film-mimi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Hemen okumaya geliyorum o zaman. :)

      Sil