Neler Hakkında Yazıyorum?

26 Şubat 2019 Salı

Mini Kore Dizileri * 2

Merhabalar.
Mini Kore dizilerinin ikincisi ile karşınızdayım. Bir süre hem sınavlarım yaklaştığı için hem de gözümden rahatsızlık yaşadığım için bilgisayarla ve blogla ilginememiştim. Hala bloga zaman ayıramıyorum şu sıralar çünkü martta iki sınava gireceğim. Ama ondan sonra daha aktif olacağım söz. Şimdi gelelim dizilerimize.

1. Romance Blue
Çok tatlı ve zarif bir hikaye. Gerek jeneriği gerek çekim tarzı masal gibi. Soft renkler kullanıldığı için izlerken yumuşacık bir his geliyor insanın kalbine. Zaten aşkı anlatan bir dizi.
Konusu şöyle kızımız (Kim Ji An) başkaları adına aşk mektupları yazarak geçinen biridir. Böyle bir meslek çok ilginç değil mi? Daha da ilginci geliyor o zaman. Oğlumuz (Park Min Woo) ise insanların istekleri doğrultusunda onlarla randevuculuk oynayan biridir. İki ilginç mesleğe sahip olan bu insan şans eseri bir kafenin müdavimi çıkarlar. Oğlumuz kafenin sahibinin en yakın arkadaşıdır, kızımız ise oraya gidip mektuplarını yazmaya bayılır. Bir gün kızımız yine mektup yazmak için kafeye gittiğinde erkek karakter onu kendisi ile randevuşaşmak isteyen kişi sanar ve onu randevuya çıkarır. Günün sonunda işin aslı anlaşılır ama bu ikili birbirinin hayatından bu kadar kolay çıkamayacaktır.

Sevdiğim pek çok resmi var bu dizinin şöyle sıradan koyuyorum. Çok olduğu için kızmayın bana :)
















2. Something About %1
Bayıldığım bir dizi daha ama bu sefer fazla resim yok. Vaktim olmadı açıkçası kusura bakmayın. Ama diziyi gözüm kapalı öneriyorum. Burada koyamadığım görsel hakkımı diğer dizilerde kullandım. ;)
Konusu, Kim Da Hyun (Jeon So Min) sakar mı sakar bir anaokulu öğretmenidir. Bir gün yolda hasta bir adam görür ve ona yardım eder. Bu yaşlı adam Kore'deki zengin bir iş adamı çıkar ve kızın merhametinden etkilenir. Torununa o kızla evlenirse tüm mirası ona bırakacağını söyler. Kibirli prensimiz (Ha Seok Jin) istemese de kızımızla görüşüp ona durumu anlatır. Hiçbir şeyden haberi olmayan kızımız adamın dedesini tanımadığını söylese de bir türlü kendini inandıramaz. Ama bu ısrarcı adamdan kurtulamayınca kendini anlaşmalı bir sevgililik oyunun içinde bulur.


Ya bu avukata bayılıyordum dizide. 


3. Splash Splash Love
Kore'nin tatlılık abidelerinden Kim Seul Gi'nin bir dizisi daha. Ben onun neredeyse her dizisini izlemişimdir ve kendisine bayılıyorum. Daha küçük rollerdeyken bile ona hayrandım o derece. Süper yerlere gelecek ve belki gelmiş birisi bana göre.
Jang Dan Bi lise son sınıfta sınava hazırlanan bir öğrencidir. Ama ne yapacağını bilemiyor ve bu koşuşturma içinde boğuluyordur. Sınav günü ters giden birçok şeyden sonra yağmurun altında yürürken bir su birikintisi görür ve suyun içinden ses geldiğini fark eder. Bir anlık dürtüyle kendini suyun içine zıplamaktan alıkoyamaz. Ama öyle bir şey olur ki suyun içinde eski Joseon dönemine ışınlanır. Eski çağda yağmur için dua eden saray avlusunda kendini bulan Dan Bi maceradan maceraya koşarken tarihte de birbirinden derin izler bırakacaktır. :)

















Evet bu günlük de bu kadar. Hepsi birbirinden güzel diziler. Gözüm kapalı öneriyorum. Mini dizi sevenler bunlara bayılacak. Şimdiden iyi seyirler.
Mutlulukla kalın.

7 yorum:

  1. Mini dizileri seviyorum. Hem çabucak bitiyorlar, sıkmıyorlar, hem de izlemesi keyifli. Bu güzel derleme için de emeğinize sağlık 🎈❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Çok haklısınız.

      Sil
  2. maşallah bizim gibi dizi furyası var onlarda da ...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet. Acayip bir sektör ya diziler. Ben bizimkilere pek dayanamasam da seviyorum dizileri. :)

      Sil
  3. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Cok guzel sitelere yer vermissiniz. Uygun bir vakitte goz atmak isterim. Simdiden iyi yolculuklar size de.

      Sil