Neler Hakkında Yazıyorum?

2 Mart 2019 Cumartesi

Wattpad Hikaye Önerileri - 4

Merhabalar.
Sınavlarımın yaklaştığı ve benim yarısını anlamadığım soruları çözmeye çalıştığım bu buhranlı günlerden birindeyiz. İngilizceyi sevmek ve nefret etmek arasında yalpalanırken beni mutlu edecek bir ara vermeye karar verdim ve işte buradayım.
Bugün okuduğum bir hikaye ile birlikte içime şevk de geldi. Şimdi isterseniz sizi güzel önerilerle baş başa bırakayım.

1. Seçilmemiş - birisinden
'Zordur güçlü kadının erkeği olmak' sözü ile giriş yapan hikayemiz bizi en çetin aşklardan birinin içine atıyor. Elif ve Sinan'ın gerçekte belki de hiç göremeyeceğiniz ve sırf bu yüzden aşka biraz daha küseceğiniz bir aşk ya da denk olma hikayesi diyebiliriz.
Sinan bir akşam vakti bir barda Elif'in konuşmalarına şahit olur. Sonra da karakterimizi macerası başlar. Gram spoi alırsanız yazık olur diye düşünüyorum ve diğer hikaye önerime kaçıyorum. Final yapmış bir hikaye bu arada.

2. Sevilmemiş - birisinden
Bu seferde 'Sinan ve Elif hiç karşılaşmasaydı?' diye soran yazarımız bizi saniyelik bir kalp krizi ve 'nasıl olur böyle iş?' tarzı tepkilere sürüklüyor bu sefer. Henüz beş bölüm yayınlandı. Ben daha bu öğlen okudum ve bittim. Öyle büyük hayranlıkla okuduğum ilk kitabı aratmayan bir hayranlıkla devamını bekliyorum şu an. Hemen ilk kitabı okuyun ve ardından buna bakın.
Tüm duyguları aynı anda yaşatan kitaplardan.

3.Sen de Kimsin? -  Ebru_Blgn
Hep üçlediğim için bu seferde üç tane yazayım dedim. Bu sefer hem bilindik hem farklı bir hikaye ile karşınızdayım. Yani hikayede neyin ne olduğunu anlayana kadar çok farklı geliyor ama sonradan aslında hep okuduğumuz o konunun çok farklı işlenmiş olduğunu görüyorsunuz.
Annie, Rachel ve Carl. Hayatları birbirine dolanmış üç insan. Onları esir alan iki aşk.Ve süper bir anlatım.
Ben hikayeyi bayağı bir okuyup ara verdim. O zaman ders yoğunluğum çoktu. Ama beğendiğimi hatırlıyorum. Yeni bir hikaye arayışında olanlara duyurulur.

Evet benden bu kadar. Süper hikayelerle daha karşınızda oldum. Bu arada anne babalar wattpad kullanan çocuklarınız varsa bir ne okuduklarına göz atın derim. Benim önerdiklerime de önce siz bakmadan bilgi vermeyin çocuklara. Ben yaş sınırı yazmıyorum. Daha çok hepsi benim gibi genç kesme hitap eden hikayeler. Böyle güzel bir mecra ne yazık ki çok kötü işlerle kaynıyor artık. Yani bana göre bu böyle. İyi hikaye bulmak her gün daha zor. Belki de eskisi kadar vakit geçirmediğim içindir, bilmiyorum.
Neyse benden gerçekten bu kadar. Sınavlarda başarı dileyin lütfen. Şimdiden keyifli okumalar.
Mutlulukla kalın.

4 yorum:

  1. Merhaba öneriler için teşekkürler wattpad fazla okumuyorum ama önerdiklerine bakacağım

    sınavlarında başarılar dilerim her şey gönlünce olsun 🎈💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım beğenirsin. :) Senin de her şey gönlünce olsun, iyi dileklerin için çok teşekkürler.

      Sil
  2. sınavlarda başarılar dilerim canım...sevgilerimle...

    YanıtlaSil