Neler Hakkında Yazıyorum?

14 Şubat 2019 Perşembe

Wattpad Hikaye Önerileri - 3

Merhabalar.
Yazı listemi yavaş yavaş eritmek istiyorum böyle böyle.
Daha önce dram tarzı konulara sahip olan hikayelerin yanında bugün komedi yönü ağır basan hikayelerle geldim. Zira Wattpad'de süper mizah hikayeleri var.

1. Vurdu ve AŞK! - beeyzz
Buraya 'Sinan Tümeeeer' diye bir giriş yapabilir miyim? Çünkü hikaye benim için tam olarak bu modda geçiyor. Kitap karakterlerine olan aşkımın zirve ismidir kedisi. Hala Beşiktaş'la ilgili bir haber görsem 'Sinan'ım şimdi şöyledir, Sinan'ım şimdi böyledir' diye yanımdakileri bıktırıyorum.
Konusuna geçersek, İdil adında reklamcılık mezunu ama piyasayı beğenmediği için bebek bakıcılığı yapan bir karakterimiz var. Biz onun ağzından süper ötesi komik bir hikaye dinliyoruz. Sinan Tümer ise İdil'in baktığı bebeğim amcası. Kendisi koyu Beşiktaşlı. Ben ki babasının Fenerli kızı olarak dolanırken birden kendimi fahri Beşiktaşlı ilan ettim. İngiltere'de bir spor programı sunucusu. Ama yayında sinirlerine hakim olamadığı için apar topar ülkesine dönmek zorunda kalır. Ve tatatamm esas kızımızla karşılaşır. Kızımız tabii ilk görüşte bu efsanelere konu olan adama aşık olmuştur. Ama böylesine mükemmel bir adamın bir bebek bakıcısı ile ne kadar şansı olabilir? Gelin bu final yapmış güzel hikayeyi okuyun. Her bir karakteri bağrınıza basacaksınız okurken. Öyle güzel yazılmış ki hepsi. Basılsa alırım dediğim ender kitaplardan.

2. Limonlu Aşk - payelll
Miray ve Tunahan'ın çok komik bir o kadar ekşi aşkı. Şaka şaka, kızımız limona aşık birisi adı oradan geliyor. Ben de çok severim bu arada. Miray, ilk görev yeri babasının müdürü olduğu okulda çıkan ve bunda art niyet olduğunu düşünen taze bir öğretmendir. Hayattan başka beklentileri olsa da ailesinin onu hiçbir yere bırakmaması işleri onun için biraz zorlaştırır. Bir de aile dostlarının oğlu Tunahan da aynı okulda müdür yardımcısı olunca işler daha bir karışır. Ailelerin çöp çatma zamanı gelmiştir, kızımız aşkı bulmadan önce gönül maceraları yaşamak istiyordur ama etrafta bu kadar muhbir varken ne mümkün. Gel zaman git zaman bu ikili birbirlerinin ortak noktalarını keşfederler. Ortaya sıcacık edebiyat dolu bir aşk hikayesi çıkar.
Yine final yapan bir hikaye bu arada.

3. Ben Prenses Değilim - lyssablack
Naz Atalay adındaki karakterimizin anlatımıyla okuduğumuz bir hikaye bu da. Naz bir gün babasının ayarladığı bir iş görüşmesine gider. Hava alanında onu almak için gelen kişiyi beklerken artık üst üste gelen sinirleri tepesine çıkar ve karşısındaki adama çatmaya başlar. İyi bir başlangıç yapmayan ikilimiz birbirlerinin gerçek kimliklerini öğrendiklerinde ortaya itiş kakış dolu bir ilişki çıkar. Zamanla arkadaşlık, aşk ve gizli sırlar gün yüzüne çıkar. Bakalım beyaz atlı prens Atlas ve ısrarla prenses olmadığını iddia eden Naz ne maceralar yaşayacaktır?

Evet. Bu sefer ki liste bu kadar. Üçer üçer anlatıyorum hikayeleri Wattpad serisinde. Hem bana hem de okuyacaklara kolaylık olur. Üç hikayemizde final verdi bu arada. Arada bir özel bölüm geliyor sanırım. Bakar olun yine de. Okumak isteyenlere Wattpad'in bana göre kaliteli birkaç hikayesi böyle. Eğlenmenizi ve gülümsemenizi dilerim.
Mutlulukla kalın.

6 yorum:

  1. kızım da çok okuyor burdan hikayeler..teşekkürler..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz icin tesekkurler. :) Size tavsiyem mutlaka bakin neleri okuduguna. Kotu etkileyebilecek o kadar cok hikaye var ki. Denetim sart.

      Sil
  2. Bilgi sahibi oldum
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. limonlu aşk komikli miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence komik. Tam olarak romantik komedi diyebiliriz. İkisinden de var. :)

      Sil