Neler Hakkında Yazıyorum?

1 Şubat 2019 Cuma

Bugünden Bir Ben

Merhabalar.
Eğer eski yazılardan hatırlayanlar varsa birkaç aydır evdeyim. Okul bitti, başka koşuşturmalar için çalışıyorum. Yoruluyorum. Bıkıyorum bazen çalışmaktan.
Evde küçük bir afacan var. Tamamen abla aşığı ve her şeyi benimle yapmak istiyor. Annem hemşire ve çok yoğun çalışıyor. Büyük afacan daha beter, tam lise dönemi buhranlarında. Çok şükür aklı başında bir çocuk ama insan elindekiyle yetinemiyor hiç. Uslu duran çocuk biraz kafa tutmaya başladığında 'ne oldu buna' diyorsunuz. Sanki siz hiç ergen olmamışsınız. Bence ben hala üç yaş sendromunu bile atlatamadım içimde ama. :)
Yalnız geçen dört yıldan sonra birden altı kişilik bir hayata atılıyorsunuz. Şimdi babannem de bizde. Ev kalabalık geliyor ama aslında sıcacık da bir yandan. Konuşacak birilerini aradığım zamanları çabuk unutmuşum gibi geliyor bazen de. Kaçıp odaya kapanmak istiyorum. Küçük cadı peşimi bırakmayıp hemen damlıyor ardımdan. Bir sevgi furyası başlıyor sonra. Her gün fix cümlemizdir 'sen beni bugün hiç sarılıp öpmedin' deyip belki de günde elli kere kucaklaşırız. Ben pek sevmem bu dokunma işlerini ama küçükleri öpüp sevmek gibisi yok. Tabii bunu gören ergenus da istiyor. Ama 'koca adam oldu artık sevimliliğin kalmadı' diyemiyorsunuz. Şaka şaka onun yeri ben de hep başka.
Yaş farkı çok olunca arada, ablalar hep küçük anne oluyor sanırım.
İş ne olacak kaygısını hiç saymıyorum bile. Ülkenin hali belli. piyasa yerlerde benim meslek grubumda. Zaten komedi programlarında bile diplomalı işsiz mühendis şakaları dönüyor. Bazen inadıma mı yapıyorsunuz demek istiyorum ama gerçek bu bir yandan da.
Son zamanlarda kendimi çok toy görmeye de başladım. Fikirlerim hep oturdu sanırdım ben, olgunlaştım. Hareketlerim olgunlaşsa da sanırım fikirlerim hala ham. Daha çok okumalıyım. Hatta kurgu dışı okumalıyım. Babam hep bana söyler bunu ama ben sıkılıyorum deyip kaçarım oradan.
Büyümek ve büyüdüğünü hissetmek farklı şeylermiş. Büyüdüğümü bir süredir çok şiddetli hissediyorum ben. Hayatım boyunca 22 yaşımı merak edip durmuştum. O yaşa gelince diye başlayan hayallerim vardı. Galiba 22 yaşıma gelip bunların çoğunu gerçekleştirememiş olmak bana asıl hayatın ne olduğunu gösterdi.
Yapım gereği hayalsiz yaşayamam. Daha sonra kalp kırıklıkları da olsa hayallerim hep olacak galiba. Yine de gerçekte insanların hayal kırıklığıyla yaşadığını duymak ve tecrübe etmek farklı şeylermiş. Galiba anne babalar bu yüzden çocuklarının her istediğini yapmasını istiyor.
Eskiden daha çok bu iç dökme yazılarını yazardım. Blog kalabalıklaştıkça çekiniyorum açıkçası. Daha önce hiçbir mecrada bu kadar açık olmamıştım ondan sanırım.
Ama benim için bu kadar kıymetli bir yere bu yazıyı koymalıyım. Bugünün Nurefşan'ı böyle hissediyor eminim yarın daha güzel bir gün olacak. Geleceğin size ve bana mutluluk getirmesi dileğiyle.
Mutlulukla kalın.

21 yorum:

  1. Kalabalık ailelere herzaman özenirim.Kiymetini bilin❤ Iç dökme yazılarını çok özel buluyorum. Bende yaziyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim yorumunuz icin. Beni en cok tazeleyen yazilar bunlar. :)

      Sil
  2. Merhaba. Yazılarınızı okudum. Bende bir blog açtım. Sizden de destek bekliyorum. İzleyici olarak katıldım. İyi Günleriniz Olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler. Goz atiyorum ben de hemen. :)

      Sil
  3. Daha dün gibi 18 yaşını hayal ettiğim günler, sonra 25leri hayal etmeye başlamıştım ama inan 40 ları hiç hayal etmesem de şıp geldim işte :)
    Her şey gönlünce olur inşallah ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah ben de o gunleri gorurum. Bence yas almak cok guzel bir sey. Amin, hepimizin insallah. :)

      Sil
  4. Sen küçük kardeşini anlatırken aklıma Komşum Totoro filmindeki Mei ile Satsuki geldi :). Eğer izlemediysen bence ailecek izlemelisiniz :). Seni çok iyi anlıyorum ve çok mutlu olmanı diliyorum. Her şey gönlünce olsun <3.

    YanıtlaSil
  5. Tam yorumu yayınlarken bilgisayarı kapattım yanlışlıkla, bir daha yazayım :). Küçük kardeşin ile ilişkiniz bana Komşum Totoro filmindeki Mei ve Satsuki'yi hatırlattı :). Eğer izlemediysen ailecek izlemenizi öneririm, babaannen dahil :). Seni çok iyi anlıyorum, okul sonrası insan bir boşluğa düşüyor gerçekten. Çok mutlu olursun umarım, her şey gönlünce olsun <3.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecek yorumun onunde durulmuyor o da gelmis. Tesekkur ederim. Komsum Totoro'yu biliyorum. Hic ailecek anime izlemedik. Ben altyazi seviyorum onlar sevmiyor. Ama denemek lazim. Sen guzel diyorsan. Guzel dileklerin icin tesekkur ederim. Her sey senin de gonlunce olur umarim. :)

      Sil
    2. Çift dikiş atmışım ama biraz eklemişim de, hehe :). O zaman Totoro'yu küçük kardeşinle izle çünkü senin bayılacağını biliyorum, o da sana düşkün olduğundan eğlenecektir :). Ben filmi izlediğimde bayıldım, hala şarkısını söylüyorum. Ben de mi açıp izlesem yine acaba :).

      Sil
    3. Dün açtık aslında ama internetin azizliğine uğradık. En kısa zamanda izleyeceğiz. Bayıldı çünkü. Çok teşekkür ederim bu güzel önerin için. :)

      Sil
  6. Ne güzel yazmışsın..
    Bazen içimizdeki birikimleri dışarı atmak istiyoruz, bunu da yazarak yapmak insana iyi geliyor..bu iç döküm yazıları da o anlarda çıkıyor ortaya.
    Abla sorumluluğu hem çok keyifli hem zor galiba, ama bir canlandırdım da gözümün önünde, keyifli kısmı daha ağır bastı, umarım senin için de öyle olur :)
    Seni çok iyi anlıyorum..şuan içinde bulunduğun durum sana çok zor geliyor..Umarım en kısa zamanda her şey planladığın gibi olur. Hayalsiz yaşanmaz, hayallerin hep olsun..Bazen gerçekleşmez ama olsun, hayal kurmaya yine de devam et sen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Ablalık benim içime işlemiş gibi. Bazen öyle anlar oluyor ki ağzımdan ablam kelimesi çıkacak gibi oluyor başkalarıyla konuşurken bile. İyi ki ablayım ama. O sorumluluk beni mutlu ediyor.

      Sil
  7. Sevgili mim kardeşceğizim iç dökmeli yazılar güzeldir. Sana da iyi geliyorsa yaz gitsin ;) Planlı programlı yazdığında ortaya samimi bir şey çıkmıyor ve yaptığın şey sana keyif vermiyor açıkçası. En azından benim için öyle. Bu günlerde blog yazmaktan keyif almamın en önemli sebebi sanırım. Diğer yandan bence zaman içinde yolculuk ederken ne olduğundan ziyade ne olmadığına odaklan. Toplum seni içine çekip sindiremediyse halen, çok güzel bir şey olmuşsundur sıkıntı yok ;) Sevgiler Nurefşan. (Adımız da pek güzelmiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünüyorum. Blog çok özel bir yer. Haklısın olmayanda da bir güzellik var. Böyle düşünmesem çok zorlanırdım zaten. Teşekkür ederim. Sevgiler. :)

      Sil
  8. kalabalık aileleri hep sevmişimdir :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum, evet. Teşekkür ederim yorumunuz için. :)

      Sil