Neler Hakkında Yazıyorum?

31 Ocak 2019 Perşembe

Wattpad Hikaye Önerileri - 2

Merhabalar.
Daha önce wattpad platformunda diğer hikayelerden ayrıldığını düşündüğüm, kaliteli kitapları size tanıtmıştım. Okumak isterseniz buraya tıklayınız. Üniversitenin ilk seneleri daha çok haşır neşir olsam da son birkaç senedir daha seçici olmaya hatta bazen tamamen hayatımdan çıkarmaya başladım. Ara ara sadece çok beğendiğim hikayeleri yeniden okumak için uygulamaya giriyorum. Eğer aramızda wattpad kullanıcıları varsa bu hikayelere mutlaka göz atınız.

1. Yokluğunda Sen - thealbatros
İçinde acı dolu bir aşk hikayesi barındıran bir kitap. Kavuşmuşlar ama tamamlanamamışlar. Her keman sesinde, her sonbahar düşüncesinde hikayenin baş karakteri Nur'un yüreği bir kez daha parçalanıyor. Tabii sizin de. Asrın ve Nur'un naif ve kırılgan aşkını okumak isteyenler göz atabilirler. İçinde bol bol şiir dizesi ve Türk sanat müziği şarkıları da bulacaksınız.

2. Perşembe - birisinden
Hikayenin başında komada bir adam vardır. Baş ucunda da ondan gözünü ayırmaya korkan bir kadın. Yine kavuşulan ama tamamlanamayan bir ilişki. Galiba arada saklı şeyler olunca bu hep oluyor. Selen kocasını belki de dünyadaki her şeyden çok sevmektedir. Ama onun kayıtsız tavırları da bir o kadar yaralamaktadır onu. Sonra bir gün adamın bilgisayarındaki günlüğünü görür.
Selen günlüğü okudukça sizinde beyniniz oradaki gerçeği çözmek için adeta yarışacak. "Gerçek mi bu?" diye düşünüp, "Bunu ona nasıl yapar?" diyerek kahrolacaksınız. Baştan sona sürükleyici bir hikaye. Benim gibi yürek kırgınlıklarını sevenler bayılacaktır.

3. Acı Tütün - blumargherita
Hikaye Adıyaman'da geçiyor ve bu yüzden şiveli konuşmalarla yazılmış. Ben oralarda nasıl konuşulduğunu bilmiyorum o yüzden doğru mu yazılmış kelimeler kıyaslayamam. Ama hikayeye çok samimi bir his katıyor. Zeliş; babası, üvey annesi ve küçük kardeşleriyle köyde yaşayan, geçimlerini tütünden sağlayan bir kızdır. Yağmurlu bir gün tarlaya inmesi gerekir ve orada başına çok kötü bir şey gelir. O an imdadına yetişen amcasının oğlu Kadir'dir. Bir şekilde kader onları evlenmeye zorlar. Ama hikaye burada bitmez. İşin içinden öyle gerçekler öyle acılar çıkar ki. Sonundaki mutluluğu görmek için elinizden bırakmak istemezsiniz.
Bu hikayenin ikincisi de var. Nemrudun Gelini. Zaten birinciyi bitiren hemen diğerine geçmek isteyecektir. Köydeki yaşantıyı, oradaki insanların düşünce yapılarını, köyden şehre gelen insanları karşılaştıkları olayları çok güzel anlatan bir kitap. Şans verin derim.

Evet benim bu seferki üçlüm böyle. Wattpad okuyanlar için güzel alternatifler olsun istiyorum. Kendi adıma orada kaliteli hikaye bulmak zor olmaya başladı. Sizinde platformda bildiğiniz güzel hikayeler varsa yorumlara beklerim.
Mutlulukla kalın.

11 yorum:

  1. Eski okuyucuları bir zamanlar wattpadin çok kaliteli öykülerle dolu olduğunu söylüyorlar ama ben bunu görmek için geç kaldım sanırım :) Karşıma çıkan hikayeler hiç beklediğim gibi değildi sonra da okumayı bıraktım. Bu önerileri deneyeceğim ama hepsi de çok ağır konular anladığım kadarıyla. Bu aralar acılı dramlı şeylerden uzak duruyorum belki yazın okurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yaklasik dort yildir okuyorum. Eski sayilirim bence. Ama her donem ayri kaliteli hikayeler bulunuyor. Ama her donem ariyorum iyi hikayeleri. Basilanlardan platformda okuduklarimi baz alirsam cok daha iyilerinin hala kesfedilmedigini soyleyebilirim. Ama tercih meselesi tabii. İsteyen istedigini okusun. Eglenceli onerilerde var haftaya paylasacagim beklemede kalin o zaman. :)

      Sil
  2. Kitap için önerileri dikkate alarak tıkladım not aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim begenirsiniz. İlk posttaki kitaplari daha cok seviyorum ben. Onlara da goz atin bence. Tesekkurler yorumunuz icin. :)

      Sil
  3. İlk kitap özellikle dikkatimi çekti. Bu uygulama yok ama bende. Biraz baktım yine de, güzel çalışmalar var sanırım. Sağolasın paylaşım için, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. :) Yokluğunda Sen'e aşığım diyebilirim. Ben de yeri çok ayrı. Sevgiler. :)

      Sil
  4. Bu konuya tamamen Fransızım galiba ben :/

    YanıtlaSil
  5. seviyom wadped. basılmış kitaplarını da seviyom. hafif basitler genelde ama keyifliler. hatta klişe çoğu ama klişeyi de seviyom. genelde kitap okurları okurla wadpedi küçümserler. ben seviyom vallahi. hele fuarda kuyrukları görünce, onlar fenomenler. demek ki böyle bir ihtiyaç var. bakarım bunlara da. instaya koymuştundu albatrosu. bu isim bile cazip :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de amatör yazarlara destek vermeyi seviyorum. Yazmak için bana da şevk veriyor. Basılanlardan sadece Yabancı serisini kitap halinde okuyorum. Diğerlerini hep platformda okumuştum ama alma ihtiyacı hissetmedim açıkçası. Bir tane Tadımlık Aşk var onu almayı çok istiyorum ama hiç denk gelmedim daha. Bir sonraki öneri listesinde olacak zaten. :) Farklı bir kanal oldu bence wattpad kitap okuma-yazma açısından. Artı ve eksi çok tarafı da var tabi. Bakalım zamanla iyileşme gösterecektir eksiklikler.

      Sil