Neler Hakkında Yazıyorum?

23 Ocak 2019 Çarşamba

1 Kart 1 Kitap İçin Kolları Sıvadım

Merhabalar.
Blog dünyasında daha da aktif olunca burada olan etkinliklerle de daha çok karşılaşıyorum. Aslında blogu açalı uzun zaman olsa da bu kadar ilgilenip diğer sayfalarla bu kadar irtibatta değildim o zamanlar. Şimdi asıl konumuza dönelim. Öneri Makinesi'nin instagram hikayesinde gördüğüm bir etkinliğe ben de katıldım. İncirli Kurabiye sayfasının başlattığı ve sanırım iki senedir gerçekleştirilen bir etkinlik. Buradan ayrıntılara ulaşabilirsiniz. Ben de şu sıralar kesme biçme işlerine meraklı olduğum için ve daha kıymetli olsun diye kartı kendim yapmaya karar verdim. Birkaç fikre baktıktan sonra içime sinen ve yapabileceğimi düşündüğüm bir tanesini seçtim. Şimdi bakalım nasıl bir iş çıkarmışım.

Yapmak istediğim kartın üzerinde iple bağlanmış zarflar vardı bu yüzden önce mukavvadan zarf şekilleri kestim. Daha sonra onların üzerine yapıştırmak için bir tarafı parlak beyaz kartondan aynı boylarda ayarladım.
Parlak kısımı üste getirdim ve yapıştırdıktan sonra bir süre bir ağırlığın altında beklettim. Daha sonra istediğim şekilleri renkli kalemlerle çizdim.
Kartın asıl kısmı için de mukavvayı kesip renkli kağıtla defter ciltler gibi ciltledim. Ama tam yetmediği için bir tarafı kötü gözüktü ben de beyaz kağıtla diğer kısmı kapattım. Etrafına da hoş gözükmesi için sarı kağıtla çerçeve yaptım.
Ortalarından iki delik açtığım zarfları iple birbirine bağladım. Sonra uygun yerlerden silikonla ipleri sabitledim. Kalan ipleri de kesip kartımı tamamladım.
Son hali böyle oldu. Ön kısmı burası, arka kısmı da yukarıdaki sarı çerçeveli yer. Oraya eşleştiğim kişiye göre bir yazı yazmayı planlıyorum. Umarım beğenir.
Bu yazıyı da hem etkinliği duyurmak hem de fikir vermek amaçlı yazıyorum. Son tarih 25 Ocak elinizi çabuk tutun. Eğlenceli bir etkinlik olması dileğiyle.
Mutlulukla kalın.

20 yorum:

  1. Seninle eşleşen kişi çok şanslı, harika olmuş :). El emeği göz nuru aşırı tatlı bir şey :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim canım benim. İlk defa böyle bir şeyr katıldığım için özel olsun istedim. İnşallah beğenilir. :)

      Sil
  2. El işlerini sevenler için güzel bir etkinlik olmuş güzeldi kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yapması çok keyifliydi.

      Sil
  3. Eline sağlık.Çok sade ve şık bir kart olmuş :)) Ha,kartın altındaki iğne oyası dantel mi o ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Haha evet annemin dantelleri. Neyse ki çok değil sadece komidin tarzı şeylerde var. Özellikle orada çekmemiştim fotoğrafı ama şimdi dikkatimi çekti benim de. :)

      Sil
  4. Hangi şanslıya gidecek bu güzel kart acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. :)

      Sil
  5. yaa eskiden ben de böyle kartlar mektuplar hazırlardım çok tatlı olmuş kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de yaparken çok keyif aldım. :)

      Sil
  6. Çok sevimli duruyor, kartın sahibinin çok sevineceğine eminim :)) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. ayy eline sağlııık güzel etkinlik ivit. ay öneri de zeynep de minnoşlarımızdan zaten yaaaa :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de mim sorularını cevapladım cancağızım :) Bloğumda ;) Benimkileri beklee :)

    YanıtlaSil
  9. Valla çok şirin olmus

    YanıtlaSil